Trond Hjermstad Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Rondane Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Bildet virker litt "lite" sånn med en gang og gir et litt flatterende inntrykk, men ser en det via linken/full størrelse så kommer det om mulig mer til sin rett. Et slik bilde viser hvor bra det er at vi har muligheten til å se det i full størrelse!!!!! Skarpt, flott lys og fine farger. God komp....! En bra eksponering dette! 5'er herfra (og det er det ikke ofte jeg gir "for å si det sånn") ! Endret 29. februar 2012 av smort1 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Flott bilde av en mektig natur. 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er et flott skue i full størrelse, ja. Flott morgenlys. Det eneste jeg vil pirke på, er åsryggen i forgrunnen til høyre. Kanskje en bagatell, men likevel litt irriterende. Et lite kutt i høyre kant ville rettet på dette. 1 Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Bildet virker litt "lite" sånn med en gang og gir et litt flatterende inntrykk, men ser en det via linken/full størrelse så kommer det om mulig mer til sin rett. Et slik bilde viser hvor bra det er at vi har muligheten til å se det i full størrelse!!!!! Skarpt, flott lys og fine farger. God komp....! En bra eksponering dette! 5'er herfra (og det er det ikke ofte jeg gir "for å si det sånn") ! Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Takk for kommentarene. Morsomt å få gode tilbakemeldinger. Har nå lagt med orginalbildet så det er lettere å se hva jeg har gjort med det og eventuelt hva jeg kunne ha gjort annerledes. Må sies at jeg er veldig fersk på dette med bildebehandling. Har Photoshop Elements 7. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Flot utsikt dette her. Fin komposisjon og teknikk... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg