Karina Hulesangerhule Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei. Jeg og ei venninne skal til Oslo 4. mars. Vi kommer mest sannsynlig ikke å rekke toget hjem igjen før kl. 00.00 og det blir altfor sent, så vi tenkte å ta inn på hotell Men det er skummelt å gå i Oslos gater så sent på kvelden, så det jeg lurer på er om det er et hotell i nærheten av Folketeateret?? Det blir bare 1 natt, så helst under 1000 kroner. Er det 18 årsgrense for å sjekke inn på hotell? vi er begge 15. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hva med Comfort Hotel Xpress? Det ligger i Møllergata, rett på oversiden av Youngstorvet, altså 3-4 minutter å gå fra Folketeatret. Jeg søkte på natten 4-5. mars og dobbeltrom kan fås for 580 kroner. Akkurat det med aldersgrense er jeg usikker på, men det finner dere kanskje ut av på nettsidene deres. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Tusen takk! skal se om jeg får booket et rom. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Clarion Collection Folketeateret ligger (åpenbart) rett ved. Koster litt mer, men er til gjengjeld ganske ålreit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå