gfhshkoiliuk87yu6rt5fgdtrfdwasdgffg Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hei, Jeg er ganske ny med paypal og lurer på hvordan jeg kan overfør penger fra bank til payypal Det er en ting jeg er litt usikker på, det er noe som heter overføring ID, den står det jeg må bruke også for att pengene skal komme til min konto! Men hvor skal man legge inn det viss jeg skal betale fra en nettbank? Endret 29. februar 2012 av SniperFi Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Under "melding til mottaker" (betaling uten KID-nummer). Lenke til kommentar
gfhshkoiliuk87yu6rt5fgdtrfdwasdgffg Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Skal jeg putte det inni linjene der jeg kan skrive på melding til motaker? (Der egentlig skal vere en melding) Endret 29. februar 2012 av SniperFi Lenke til kommentar
gfhshkoiliuk87yu6rt5fgdtrfdwasdgffg Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Fikk det til Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå