Eriksendrul Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei jeg lagde meg bruker på Netthandelen.no og tenkte og gjøre som en venn av meg og kjøpe noen ting i ny og ne som ikke får bud for deretter og evt selge videre eller gi bort som gaver. Men jeg lurer litt på om jeg "vinner" 2-3 ting på samme dag om jeg eventuelt kan se hva den totale frakta på pakken blir. Noen som har erfaring med og kjøpe 2-3 ting på samme dag der og åssen frakta fungerte etter det ? Jeg ser jo hva frakta er på den enkelte tingen, Men gjelder den prisen selvom jeg har bestilt flere ting ? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg benyttet netthandelen tidligere, men fikk problemer med det du beskriver her. Fikk såkalte gebyrer på hver vunnet ting, så fant til slutt ut at dette var dårlig butikk. Også tok de seg fete kostnader ved å ikke sende samlede varer ut. Kan hende de har bedret seg siden jeg sist fikk noe tilsendt, halvannen år siden. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg benyttet netthandelen tidligere, men fikk problemer med det du beskriver her. Fikk såkalte gebyrer på hver vunnet ting, så fant til slutt ut at dette var dårlig butikk. Også tok de seg fete kostnader ved å ikke sende samlede varer ut. Kan hende de har bedret seg siden jeg sist fikk noe tilsendt, halvannen år siden. ser sånn ut , jeg fant dette for 2-3 min siden Kjære kunde Hos Netthandelen må alle kunder betale 75,- kr. i ekspedisjonsgebyr pr. faktura når varene skal sendes, eller et servicegebyr på 120,- dersom ordren skal hentes på vårt lager. En faktura består av alt man handler mellom klokken 08:00 og 02:00 hos Netthandelen. Ekspedisjonsgebyret (60,- kr eks. mva.) går til å dekke våre direkte kostnader med å plukke, pakke og emballere varen(e). Servicegebyret (kr 96,- eks. mva.) skal i tillegg også dekke våre direkte utgifter til hentelager og bemanning i vareutleveringen. Minimer frakten pr. vare Dette kan virke dyrt om man kun kjøper en vare. Hos Netthandelen kjøper imidlertid en snittkunde i underkant av 6 varer hver dag. Da blir ekspedisjonsgebyret i snitt ca. 11,- kr. pr. vare. Dette bør du som kunde ta høyde for når du byr. Det blir med andre ord ikke mer enn ett gebyr i løpet av dagen, uansett hvor mange produkter du vinner på auksjonene i tidsrommet fra 08.00 til 02.00 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ja, det er greit at det er innenfor det tidsrommet. Men som jeg selv erfarte fra når jeg brukte netthandelen var at det ble dyrere for meg, siden jeg i snitt ikke kjøpte mer enn et produkt i den tiden. Kjøpte jeg et produkt altså kl. 0300 ble det ekstra 75,-. Greit nok hvis man er bevisst på det. Men det var ikke alltid jeg var. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Ja, det er greit at det er innenfor det tidsrommet. Men som jeg selv erfarte fra når jeg brukte netthandelen var at det ble dyrere for meg, siden jeg i snitt ikke kjøpte mer enn et produkt i den tiden. Kjøpte jeg et produkt altså kl. 0300 ble det ekstra 75,-. Greit nok hvis man er bevisst på det. Men det var ikke alltid jeg var. hehe jeg ser denn Men men noe må de jo gjøre for og tjene penger de og , det er fortsatt ikke så dyrt egentlig . hvis du tar en titt på denne tråden jeg la ut så kjøpte jeg nettop https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419870 Dette for 455,50, Og de svarte Knivene er ikke så dyre. den lille ligger på 150 kr i usa/canada men fortsatt så betalte jeg bare 272 kr for alle 3 knivene. + 110 kr frakt og 75 kr gebyr. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Neida, skal ikke svartbøte netthandelen, de har mye til en ok penge. Men mye er også råtimber. Uansett av det jeg har kjøpt har det enten gjort nytten, eller så har det blitt stuet på loftet Netthandelen kjøper inn så store kvantum at det lønner seg å selge billigere, derfor har de også de 75,- i ekspedisjonsgebyr. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 ja de selger mye rart, Men har sjekket opp prisen på noen av tingene jeg trur har vært bra og 2-3 av tingene gikk for 5-1100 kr mer i buttiken selv med frakt og gebyr inkludert. Lenke til kommentar
bmw318 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 hei, har handlet et par ganger hos netthandelen, men ble mye frakt og gebyer på de småtingene jeg kjøpte. ble nok mye dyrere enn om jeg gikk i en vanlig butikk og kjøpte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå