Gef Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 my ass! .. han står bak hele shiten .. det er altfor klisje .. stoppet den i sisteliten oghhhhh .. my ASS! du har ett poeng der Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Dissa virus greiene er bare kødd. Drit i email og åpne vedlegg, så går det greit. nuubs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Og Linuxbrukerne sitter og ler. Vel, virus og hacking er faktisk like stort problem for linux brukere og er et stadig økene problem, så hvorfor de skal le, skjønner ikke jeg. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg synes det var litt kjipt at de stoppet det jeg. Hadde liksom vært litt spennende om det hadde begynt å gjøre masse ugang. Men neida, selvfølgelig må en eller annen finsk idiot fikse det akkurat før det skal slå til Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 :-? Hmm korfor får eg aldri sånne gøye virus mail ting?? Ikke en dritt har eg fått. Ka antivirus er det dere bruker? Bruker F-SECURE og den er dritt bra. Husker sist gang eg hadde noe annet var norton og da fikk eg likevel virus på maskinen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 :-? Hmm korfor får eg aldri sånne gøye virus mail ting?? Ikke en dritt har eg fått. Ka antivirus er det dere bruker? Bruker F-SECURE og den er dritt bra. Husker sist gang eg hadde noe annet var norton og da fikk eg likevel virus på maskinen. Har hatt Norton Lenge jeg og hvis Auto Protect er på så får man ikke virus. Men det har kanskje ikke du skjønt? Men jeg gleder meg til det nye Sobig viruset jeg Merket aldri noe til dette. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 :-? Hmm korfor får eg aldri sånne gøye virus mail ting?? Ikke en dritt har eg fått. Ka antivirus er det dere bruker? Bruker F-SECURE og den er dritt bra. Husker sist gang eg hadde noe annet var norton og da fikk eg likevel virus på maskinen. Ikke jeg heller har fått noen gøye virus mail Bruker Norton antivirus 2002, har ikke giddet å lagt inn 2003...har aldri fått virus, har sjekket med flere online viruskontroller og andre virusprog, som panda, f-secure osv. har aldri funnet noe. Lite action som skjer med min pc :-? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Maskinen som jeg har i stua som er delvis stefaren min sin er full av virus. Det er W32.pinfi. Men siden jeg bare har filmer der så er det ikke noe farlig med den. Orker ikke og fjerne det. Er for mye stress det.. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/08/22/376637.html my ass! .. han står bak hele shiten .. det er altfor klisje .. stoppet den i sisteliten oghhhhh .. my ASS! det tenkte jeg også på tidlige i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå