Gå til innhold

Er Hardware.no siden ****** treg nå eller..........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som om det er oss med ADSL fra NGT som sliter idag da. :sad:

Men alle andre sider jeg har vært på ikveld har fungert normalt. :smile:

Jaja, det må være første gang at Telenor har funket BEDRE enn NGT da..................

Håper ikke det er den nye trenden.

Jeg tok speedometer-testen på It-avisen nå bare for å sjekke. Lå på 603Kb/s som jeg ALLTID har gjordt :smile:

med min 640/384-linje. Har faktisk ikke hatt verken under eller over 603. Stabil linje ? :smile:

M.v.h.

Jarle

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-02-08 22:55 ]

Lenke til kommentar

Snodige greier, absolutt alt annet fungerer som vanlig. KUN Hardware.no som er treg for meg i dag, og det helt sinnsykt. Har som sagt NGT jeg også, kanskje det ligger noe der HW? Tror jeg legger meg og satser på bedre tider i morgen...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-08 22:47, JarleW skrev:

Jeg tok speedometer-testen på It-avisen nå bare for å sjekke. Lå på 603Kb/s som jeg ALLTID har gjordt :smile:

med min 640/384-linje. Har faktisk ikke hatt verken under eller over 603. Stabil linje ? :smile:_______________

Fan får du såpass!!! :evil:

Jeg har Telenor 702/128 får ikke mer enn 596kb/s. Max i testen hos Itavisen er 599kb/s. Det fikk jeg den første dagen jeg hadde ADSL, var tidlig ute i mitt boligfelt!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-09 01:26, TuMaz skrev:

Fan får du såpass!!!
:evil:
Jeg har Telenor 702/128 får ikke mer enn 596kb/s. Max i testen hos Itavisen er 599kb/s. Det fikk jeg den første dagen jeg hadde ADSL, var tidlig ute i mitt boligfelt!

Samme sier eg,telenor suger !

Problemet er at eg ikke har noen valgmuligheter siden det er kun telenor som tilbyr adsl her eg bur.

Men det var da ikke så lenge siden eg måtte ta til takke med Online150 hvor du betaler 499pr. mnd. for 150timer surfetid på 1isdn linje.

Eg føler virkelig med dei stakkarana som fortsatt må ta til takke med Online150 eller lignende i steden for det mye bedre/billigere adsl.

Det må da vell vere ulovlig av telenor å kreve en slik pris for isdn da adsl er på markedet "nesten" i heile norge??:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...