frankhaugen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (dette er sikkert feil sted å spør, men fuck it) Jeg skriver på en lengre novelle der hovedpersonen Har blitt leiesoldat, forlaget vil at jeg skal droppe fremmedlegionen til fordel for et privat militærselskap, men jeg har ingen idé om hvordan man går fra sivil uten kjennskap til militæret til leiesoldat i et PMC. Noen som har vært borti heller hørt histrier rundt dette som kan hjelpe?? -frank Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Blackwater OK, så la oss droppe akkurat DEM, "litt" mye stigma rundt deres navn og metoder -frank Lenke til kommentar
HOK Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvorfor må du ha fra sivil til leiesoldat? Hva stopper deg fra å la personen ha litt tjenestetid bak seg? Jeg kan ikke se for meg noen realistisk måte man kan få innpass i private sikkerhetsselskaper uten noen relevant bakgrunn. Men, så er jo jeg langt i fra noen ekspert på disse selskapene. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Spille nok Call Of Duty. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er jo kun fantasi som stopper grenser? Bra bakgrunn frå kampsport (svart belte i Judo eller ju-jitsu), ein har vart fast på skytebanen. Driver å fly og skydive... perfekt lei-soldat, spør du meg? Hiv du inn litt bakgrunn som "liv-vakt" for noen viktig, så er du godt i gong Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hva med politibakgrunn? Ellers så skal det visst gå an å kjøpe seg en soldatutdannelse privat fra div. firmaer. Bla. i USA kan man som sivil privatperson kjøpe kurs fra de samme instruktørene som forsvaret og PMC'ene leier inn eksternt. Men om det er så realistisk tviler jeg på, da det nok koster flesk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå