galaxee Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 er det noe som feiler spotify ? setter på en sang så "Hi there,to make the story better,we need some personal imformasjon from you to make the story better" så går en fans sang i bakgrunn i loop... Andre som har dette problemet? er ikke reklamen jeg tenker på...dette starter med en gang starter en sang... Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jepp, hadde det samme problemet. Prøvde å lukke og starte det på ny uten hell..Ble til å måtte bruke Itunes istedet -_- Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Okey..Ikke bare meg da! Må være noe bug i Spotify for tiden da. Takker for svar Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 er det noe som feiler spotify ? setter på en sang så "Hi there,to make the story better,we need some personal imformasjon from you to make the story better" så går en fans sang i bakgrunn i loop... Andre som har dette problemet? er ikke reklamen jeg tenker på...dette starter med en gang starter en sang... Hei Hadde samme problemet. Løste det med å la Spotify stå på noen minutter (med lyden av selvsagt ) Nå er jazzen i bakgrunnen borte, og Maiden ruller utover høytalerne Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Takk for svar fant ut at det måtte stå på noen min før det forsvant Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 http://community.spotify.com/t5/Accounts-Subscriptions-and-Music/Endless-sax-guy-commercial/td-p/11957/page/5 Faen meg rett før PC-en og anlegget og hele faensmakta ryker til helvete ut av vinduet her. Akkurat når man tror det er borte, kommer det plutselig tilbake. Flere brukere har skjønt hva det skyldes, men Spotify har til gode å fikse det. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 ikke noe problem hvis du har premium Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 The host file is located at C:\windows\system32\drivers\etc\ or %systemroot%\system32\drivers\etc\ Just edit with notepad, see the example in the host file itself Jaja...Problemet er at ikke man får redigere fila for win7 nekter å lagre host fila der.. jaja,finne en router å blokkere ip/webadressen da Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Haha, har samme problemet antageligvis. Trodde at jeg var fullere enn jeg var, før jeg innså at Spotify kuker seg litt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Nå tror jeg de har fikset det. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Edit: Ja ser ut som dem har fikset det nå Ellers skal dette funke Spotify Endless sax guy commercial fix to norwegian ip: This is a bug commercial And here is guide to fix it: ================================================ ============================================== For Windows 7, you may need to start notepad as an Administrator (Right click the notepad icon, left click 'Run as Administrator'), and edit the hosts file in order for it to work. open The host file located at C:\windows\system32\drivers\etc\ Add # 172.16.10.10. www.verdensfinestestillingledig.no # 172.16.10.10. verdensfinestestillingledig.no ====================================== ====================================== Now is shoud look loke this: # Copyright © 1993-2009 Microsoft Corp. # # This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows. # # This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each # entry should be kept on an individual line. The IP address should # be placed in the first column followed by the corresponding host name. # The IP address and the host name should be separated by at least one # space. # # Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual # lines or following the machine name denoted by a '#' symbol. # # For example: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server # 38.25.63.10 x.acme.com # x client host # localhost name resolution is handled within DNS itself. # 127.0.0.1 localhost # ::1 localhost # 172.16.10.10. www.verdensfinestestillingledig.no # 172.16.10.10. verdensfinestestillingledig.no Endret 29. februar 2012 av galaxee Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Funker fett her nå, så fixed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå