Gå til innhold

SamsungD8005, MøkkaTv, får ikke til....

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt Samsungs nye top-of-the-line TV D8005.(Har CanalDigital med kort og cam rett i TV). Lager så favorittliste nr 1. Der legger kanalene seg inn med samme nr som i listen "Alle Kanaler". Så prøver jeg å redigere kanalene med de nummer og rekkefølge som jeg ønsker (Ønsket var:NRK1HD som nr en og NRK2HD som nr to osv). Dette er ikke mulig på dette TV. Er det mulig?????? På et såpass nytt TV. Enhver billig SAT-tuner greier jo dette. Har vært i kontakt med Samsung.no og ett såkallt rep.verksted om dette problemet. Samsung visste ikke i hele tatt og service-verkstedet sa det gikk ikke an. Hallo, vi er i 2012 nå!

Har noen av dere andre fått til å redigere favorittlister på denne Samsung?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Dette er jo ulempen med å velge kort i tv fremfor tuner, man får en begrenset funksjonalitet. Nå har jo ikke samsung vært verdens beste på slikt heller.

Lenke til kommentar

Dette er jo ulempen med å velge kort i tv fremfor tuner, man får en begrenset funksjonalitet. Nå har jo ikke samsung vært verdens beste på slikt heller.

Dette har vel ikke noe med at jeg bruker CanalDigital med CAM. TV'en er jo like tullete uten CAM også.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Tenkte mer på at når kanalleverandøren tilbyr en tuner så har den mer tilpassede muligheter og støtte enn om en tv produsent mekker noe som funker sånn noenlunde. Skal du ha favorittlister, må vel disse lagres i noe minne og om sammy har kuttet ut dette så har man ikke noe sted å lagre favorittlistene...selv i 2012. Regner også med at tven er laget for å støtte ulike systemer (rikstv, viasat, cd) osv og da lager man noe som støtter litt av alt uten alt av en.

Lenke til kommentar

Tenkte mer på at når kanalleverandøren tilbyr en tuner så har den mer tilpassede muligheter og støtte enn om en tv produsent mekker noe som funker sånn noenlunde. Skal du ha favorittlister, må vel disse lagres i noe minne og om sammy har kuttet ut dette så har man ikke noe sted å lagre favorittlistene...selv i 2012. Regner også med at tven er laget for å støtte ulike systemer (rikstv, viasat, cd) osv og da lager man noe som støtter litt av alt uten alt av en.

Til oppklaring: Jeg får lagret favorittlisten min, men får ikke renummerere/redigere i favorittlisten.

Lenke til kommentar

Det du kan kan kose deg med er dual view (hvis du har en Android telefon ihvertfall). Da kan du sende bildet fra tv'n over til mobilen og fortsette tv-sendingen på do eller kjøkkenet.

Hvordan man sorterer kanaler har jeg ikke peiling på. Alternativt kan du kjøpe en universalkontroll fra Logitech, som Harmony One. Der kan du lage makroer som fikser alt for deg, og søtt LCD-display på fjernkontrollen med kanal-logo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...