donald.reader.duck Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei Jeg lurer på om nokon har ein minecraft bruker som dei ikkje bruker? Min bror får ikke bruke penger til å kjøpe, så jeg tenkte å gi han en i bursdagsgave.... hadde vært fantastisk om nokon hadde ein på lager... Takk Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 120kr er det ikke? det er ikke mye penger og det er helt klart verdt å betale de Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Ja, eg vet.... men man må selfølgeleg ha kredittkort, og det har bare voksne.... så da er problemet at pappa må betale det, og han vil ikke at lillebroren min bruker penger på sant... mamma kan såvidt påknappen på datan, så det er ikke en løysning.... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 så da er problemet at pappa må betale det, og han vil ikke at lillebroren min bruker penger på sant... Når det er du som skal gi pleier det også være du som må betale. Stikk og kjøp et spendon-kort på Narvesen hvis faren din ikke vil la deg heller bruke penger 'på sånt'. Det er et visa-kort med en forhåndsbestemt sum penger på som koster 39 kroner hvis jeg ikke husker feil. Du kan velge summen selv når du kjøper kortet i butikken. 2 Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Tror ikke han lar meg gjøre det.... men ingen som har en bruker som dei ikke bruker? bare spør... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Lar han deg gå ut med penger alene? Lar han deg bruke en datamaskin koblet til Internett alene? Dersom du svarer nei på ett eller flere punkt, anbefaler jeg deg å enten øve på snikferdighetene dine eller ta en alvorsprat med foreldrene dine. 2 Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) det er ikke det jeg spør etter.... Endret 1. mars 2012 av donald.reader.duck Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ingen som liker tigging, så vi prøver å gi deg andre alternativer. 2 Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Ingen som liker tigging, så vi prøver å gi deg andre alternativer. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå