ultraaa Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei. Tenkte jeg skulle tipse om www.iherb.com hvor dere kan få kjøpt jack3d til under 200kr inklusive frakt, så man slipper sannsynligvis tull med tollen(Jeg og alle jeg kjenner har iallefall fått produktet til postkassen vår!). Jack3d er ett av de beste PWO tilskuddene på markedet. Bruk koden: UMU495 når dere går til handlekurven og dere får 5dollar avslag. Jack3d har sentralnervestimulerende stoffer som vil øke prestasjoner nokså momentant. Jeg har selv brukt det i flere måneder og får følgende effekt ved bruk: Økt fokus, økt evne til å yte/pushe mer, økt utholdenhet og økt styrke. Jeg merker stor forskjell fra øktene jeg tar jack3d, og øktene jeg ikke tar jack3d så etter min mening er ikke dette noe tull. Sånn jeg har skjønt det så er det koffein kombinert med 1,3 dimethylamylamine(Eller DMAA om du vil) som gir den gode effekten. Jeg har også mange kompiser som har brukt produktet (tilogmed faren min har prøvd det, og han ble sjokkert over hvor sykt forbedret utholdenhet han fikk) og så langt har ingen klagd. Jeg merker ikke noe "nedtur" etter bruk, ikke gjør noen jeg kjenner det heller, men jeg har lest på diverse forum at noen opplever det så der må man bare prøve seg frem Her har dere direkte link til produktet(Med frukt punch smak, som etter min mening er veldig god): http://iherb.com/p/29844?at=0&rcode=umu495 ADVARSEL: Vær FORSIKTIG med dosene, jeg tok engang 3 scopes (jeg holder meg alltid under 2 scopes) ved uhell og effekten var skremmende, jeg følte meg rusa, begynn med opp til 1 scope og prøv dere forsiktig frem! ADVARSEL: Om man bedriver organisert idrett så vær obs på at DMAA anses som ulovlig (på lik linje med koffein), så styr unna produktet hvis det er tilfelle Lenke til kommentar
skyskraper Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Angående 1,3 dimethylamylamine kan det være kjekt å se over denneartikkelen. Har forøvrig brukt Jack3d en del selv med gode resultater, så for all del kjør på Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Om andre har lignende erfaring, eller en helt annen erfaring med produktet, så sleng gjerne opp en kommentar å si hva dere mener! Jeg og de jeg kjenner har vært borti mange andre PWOs men ingenting har slått jack3d, det finnes produkter med lignende effekt som jack3d men prismessig så stiller jack3d sterkt. En boks varer ca 2 måneder for meg, og jeg bruker det relativt ofte, men om man sverger til å kunne bruke ett PWO de dagene man er sliten / demotivert å trenger ett ekstra puff så vil jo en boks vare betraktelig mye lengre! Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Angående 1,3 dimethylamylamine kan det være kjekt å se over denneartikkelen. Har forøvrig brukt Jack3d en del selv med gode resultater, så for all del kjør på Jeg ville tatt det der med en klype salt iogmed at han reklamerer for gasparinutrition .. Jeg kan iallefall ikke se at det der stemmer, for jeg har ingen problemer med å få nokså heftig "pump" når jeg bruker jack3d.. Det er nå min erfaring iallefall Endret 29. februar 2012 av ultraaa Lenke til kommentar
oxox Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 mulig å få noe informasjon om dette jack3d produktet? hva gjør det? hva hjelper det? hvordan fungerer det? bivirkninger? farlig? steroid? Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 mulig å få noe informasjon om dette jack3d produktet? hva gjør det? hva hjelper det? hvordan fungerer det? bivirkninger? farlig? steroid? Økt styrke og utholdenhet, økt mentalt fokus, rett og slett økt evne til å pushe grenser. Det er ikke noe steroid, du blir ikke større av å ta dette tilskuddet, men du klarer å yte mer på trening som over tid kan føre til større økninger enn vanlig Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Hvordan er det med frakt da? Er jo ikke mulig å kalkulere frakten fra iherb.com da det ikke er mulig å velge Norge. Man slipper uansett toll om det er frakten som tipper prisen over 200! Endret 16. april 2012 av M@R7!N Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Noen som har flere erfaringer å dele? Høres interessant ut, nysgjerrig på å kjøpe. Fikk derimot ikke "kupongkoden" til å fungere.. Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Noen som har flere erfaringer å dele? Høres interessant ut, nysgjerrig på å kjøpe. Fikk derimot ikke "kupongkoden" til å fungere.. Bruk Min (se ned) Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Noen som har flere erfaringer å dele? Høres interessant ut, nysgjerrig på å kjøpe. Fikk derimot ikke "kupongkoden" til å fungere.. Da har du gjort noe feil for ingenting er galt med kupongkoden min .. :o Hvordan er det med frakt da? Er jo ikke mulig å kalkulere frakten fra iherb.com da det ikke er mulig å velge Norge. Man slipper uansett toll om det er frakten som tipper prisen over 200! Frakt er på 5dollar (inntil ca 1.5kg varer kan du da bestille). Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Jeg har vært en lang stund uten jack3d, siden slutten av vinteren frem til midten av Juni. Jeg begynte for ett par uker siden å bruke det igjen. Det førte fra første økt av til betydelige styrke og utholdenhets økninger, for ikke å snakke om mer energi å fokus. Akkurat slik jeg husker produktet fra tidligere PS: Ikke lurt å bruke dette om du trener sent på kvelden da du fort kan få problemer med å sove, det beste er om du trener tidlig på dagen / senest på ettermiddag, om du skal bruke jack3d. Minner om at om du bruker denne linken: http://iherb.com/p/29844?at=0&rcode=umu495 <- så får du prisavslag på produktet og får det til under 200NOK inkludert frakt! iherb har forøvrig MYE andre gode produkter: alt kosttilskudd, økologiske matvarer og mye annet bra Lenke til kommentar
Facio Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Denne artikkelen bør vel nevnes. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10051488 DMAA, aka 1,3-dimetylamylamin aka geranium kan være ekstremt helsefarlig, og i verste fall dødelig. Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 Denne artikkelen bør vel nevnes. http://www.vg.no/hel...?artid=10051488 DMAA, aka 1,3-dimetylamylamin aka geranium kan være ekstremt helsefarlig, og i verste fall dødelig. De norske medier.. Det norske mattilsynet.. Jeg vil gjerne se de rapportene, noe sier meg at det i 100% av tilfellene er snakk om personer som har overgått anbefalte doser. Alt kan i VERSTE fall være dødelig i ENORME doser, selv vanlig mat. Tenk litt.. Jeg vet om konkrete episoder med dødsfall ved bruk av DMAA, det skal jeg ikke legge skjul på, men ja, det var snakk om ekstreme doser (laaangt over anbefalt maks dose..), så jeg ser ikke helt hvor relevant det er. Det er mye som kan sies om myndighetene... Jeg husker den tiden da jeg stolte på hva det legene og myndigheten anbefalte meg, det endte nesten opp med å koste meg livet(Ja..). Fra den dagen jeg sluttet å ta medisinene legene anbefalte meg og jeg sluttet å følge myndighetenes råd vedrørende mat og helse så har jeg IKKE sett meg tilbake. Jeg er nå frisk året rundt og i bedre form fysisk og psykisk enn jeg noensinne har vært, og jeg går helt imot veldig mye av det myndighetene vår anbefaler. Men for all del, om du/dere velger å være en slave under systemet og aldri stille spørsmål til det du/dere blir servert av våre myndigheter i samsvar med media så får det være deres sak Vi får se hvem av oss som har helsen i behold om 20 år Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 mhm. Ser jeg skulle prøvd det her før det ble farlig. Velvel. Hvordan "ulovlig" er det. Salg eller import generelt? Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2012 mhm. Ser jeg skulle prøvd det her før det ble farlig. Velvel. Hvordan "ulovlig" er det. Salg eller import generelt? Det selges ikke produkter som inneholder DMAA I Norge, men jeg tror det finnes noen norske produkter med geranium(Naturlige og svakere versjon av DMAA). Slik jeg forstår det så er DMAA ulovlig i idretts sammenheng i Norge, men utover det så er det ikke ulovlig å innta. Du må ha resept for å få "lov" til å importere, men sjansen for at varen blir stoppet i tolla om du kjøper for under 200NOK er rimelig lav etter min erfaring(Det har aldri skjedd meg, men den ene gangen jeg bestilte j3d og andre varer som overskred 200NOK så ble den stoppet og jeg ble bedt om å sende inn resept..). Det er forresten flere svenske forhandlere som kjører over grensa og sender j3d og annet goodies til nordmenn, men da må du bestille flere enn en boks om du vil ha en rimelig pris per boks. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg synes du (ultraaa) skal være litt forsiktig i hvordan du utaler deg om dette produktet. Det er allerede blitt forbudt i flere land, og den beste indikatoren er vel at USA har kommet med forbud. Jeg er selv en Jack3d bruker, og har anbefalt produktet til flere, men det er slutt på dette fra og med nå. Jeg skal tillate meg en og annen jack3d økt, men ikke noe over 2 scoops. Jeg kommer ihvertfall ikke til å gi dette til andre. De norske medier.. Det norske mattilsynet.. Jeg vil gjerne se de rapportene, noe sier meg at det i 100% av tilfellene er snakk om personer som har overgått anbefalte doser. Alt kan i VERSTE fall være dødelig i ENORME doser, selv vanlig mat. Tenk litt.. Jeg vet om konkrete episoder med dødsfall ved bruk av DMAA, det skal jeg ikke legge skjul på, men ja, det var snakk om ekstreme doser (laaangt over anbefalt maks dose..), så jeg ser ikke helt hvor relevant det er. Jeg er dog enig i dette. Jeg vil ikke utelukke at dette er snakk om at noen få ødelegger for veldig mange! I USA var det vanlig å drikke alkohol blandet med jack3d. Kan jo ikke være en heldig utvikiling... Lenke til kommentar
Tranbear Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 mhm. Ser jeg skulle prøvd det her før det ble farlig. Velvel. Hvordan "ulovlig" er det. Salg eller import generelt? Det selges ikke produkter som inneholder DMAA I Norge, men jeg tror det finnes noen norske produkter med geranium(Naturlige og svakere versjon av DMAA). Slik jeg forstår det så er DMAA ulovlig i idretts sammenheng i Norge, men utover det så er det ikke ulovlig å innta. Du må ha resept for å få "lov" til å importere, men sjansen for at varen blir stoppet i tolla om du kjøper for under 200NOK er rimelig lav etter min erfaring(Det har aldri skjedd meg, men den ene gangen jeg bestilte j3d og andre varer som overskred 200NOK så ble den stoppet og jeg ble bedt om å sende inn resept..). Det er forresten flere svenske forhandlere som kjører over grensa og sender j3d og annet goodies til nordmenn, men da må du bestille flere enn en boks om du vil ha en rimelig pris per boks. vurderer å bestille dette produktet, har hørt fra andre jeg kjenner at det fungerer som det skal! men om den blir stoppet i tollen og du blir bedt om "resept" hva gjør jeg da? hva gjor du? og kan du få bot fra tollen for å frakte dette inni landet? kan du tape pengene du betalte for produktet og ikke få produktet? hørte også nettopp at dette sammen med Berzerk ble ulovlig i sverige også! kan det gjør frakten enda vanskligere? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ser ut som de er out of stock på alt av Jack3D.. Noen som snakka om at man kunne få tak i det fra Sverige? Lenke til kommentar
Vixt Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Kommer vel til å få kjeft for dette, men for dem som absolutt har lyst på den originale jack3d med 1,3 dim så går det ant å kjøpe denne her: http://www.supplementcentral.com/usplabs-jack3d-250g-classic-fruit-punch. Vær obs på at den kan bli stoppet i tollen og bruk med måte! Vet denne posten er gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå