Sithcato Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Looking in the future Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Tankefull og flott modell - bra bilde! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Gir et litt merkelig inntrykk dette! Virker nesten som om det er et fargelagt s/h-bilde.... Dersom denne behandlingen er gjort med hensikt (noe jeg tror), ja da er det iallefall spesiellt om ikke annet. Falt vel ikke helt i smak sånn umiddelbart, men, men..... ! Tror nok jeg vil forslå et mer "naturlig" uttrykk, samtidig som jeg dog aner hva det siktes til mht. tittelen...! God 3'er herfra! (Smak og behag vettu.... ) Endret 29. februar 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Gir et litt merkelig inntrykk dette! Virker nesten som om det er et fargelagt s/h-bilde.... Dersom denne behandlingen er gjort med hensikt (noe jeg tror), ja da er det iallefall spesiellt om ikke annet. Falt vel ikke helt i smak sånn umiddelbart, men, men..... ! Tror nok jeg vil forslå et mer "naturlig" uttrykk, samtidig som jeg dog aner hva det siktes til mht. tittelen...! God 3'er herfra! (Smak og behag vettu.... ) takk takk ja behandlingen er gjort med vilje setter pris på utdypende kommentar :) Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Tankefull og flott modell - bra bilde! tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg