Øystein.F. Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Vinteren er endeleg omme, og no kan vi sjå fram mot varmare tider. Les hele saken Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Bare en ting i mars jeg ventet på MASS EFFECT 3! Og etterbestillingen av Kingdoms of Alamur da :-p 2 Lenke til kommentar
Kholdster Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Bare jeg som synes Kid Icarius ser/så mer sjarmerende ut i 8 bit versjon? Den nye ligner mer på manga en noe annet, men jaja, enda en revived serie jeg ikke kommer til å spille, får holde meg til den gamle versjonen *koseknuser cartridgen sin" Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 For meg begynner spill året 2012 i mars med SSX og Mass Effect 3. Men en liten tjuvstart er vel lov av og til siden SSX kom i hus i dag Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Alltid kjekt med reisebrev frå bryllupsreisane til Lervik og Furevik. Litt rar formulering om Resident Evil - har ikkje strengt tatt action vore fokuset sidan RE4? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Blir som vanlig noen spill denne måneden også. Mass Effect 3 er forhåndsbestilt og kommer nok til å stjele mesteparten av tiden. I tillegg kjøper jeg nok Silent Hill Downpour, Silent Hill Collection, I Am Alive og Journey. Det er forresten en feil i artikkelen, når du trykker på Silent Hill kommer du til I Am Alive. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Av disse gleder jeg meg til Kid Icarus, Journey, SSX og Mass Effect 3. Men jeg er usikker om jeg skaffer alle disse til lanseringen. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Blir SSX, ME3 og Journey på meg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Mass Effect 3 gleder meg til, selvom det frister å spille eneren og toeren først. Ninja Gaiden 3 virker interessant, selvom det er lagd av helt andre folk, og det ligner ikke på ninja gaiden 2 i det hele tatt :/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Dag 1: Mass Effect 3 Senere: SSX Interessert i: Kid Icarus Uprising, I am alive og Sine Mora. En helt grei måned med andre ord. Jeg har blitt hekta på Fifa for første gang på seks år i tillegg til at jeg sakte men sikkert arbeider meg gjennom backlogen, så jeg har uansett ikke noe behov for å kjøpe en haug med nye spill. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Dårlig måned da... Satser heller på at det blir noe Starbound action. Om så bare nye bilder og slikt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Litt for dem aller fleste....ser nok mest frem til Journey. Resten har en sett x ganger før liksom. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Mass Effect 3 er allerede bestilt. Ellers skal jeg ha I Am Alive og Journey. SSX skal jeg ønske meg i bursdagsgave. Lenke til kommentar
Øivind_InnleggNO Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Mass Effect III blir sikkert bra, men jeg har plutselig gått veldig lei alt annet enn strategispill, så jeg gleder meg kun til utvidelsen til Shogun 2 i mars. Frem til det kommer jeg til å fortsette å snikmorde brysomme arvinger, fordele og omfordele titler til vasaller, gifte bort slektninger til andre kongehus, fabrikkere krav mot naboprovinser osv. i Crusader Kings II, som kom for et par uker siden. Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Furevik: Vil det komme noen anmeldelse av The Last Story her på gamer.no? Venter spent på denne.... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 SSX, 2012's høydepunkt uansett .... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Furevik: Vil det komme noen anmeldelse av The Last Story her på gamer.no? Venter spent på denne.... Vi jobber med saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 DET SA DU OM CRUSADER KINGS 2 OGSÅ Ikkje for det, eg har jo alt kjøpt det. 10/10. Lenke til kommentar
sirkrelian Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Furevik: Vil det komme noen anmeldelse av The Last Story her på gamer.no? Venter spent på denne.... Vi jobber med saken Supert Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Forhåndsbestilt Mass Effect 3, så det er jo selvsagt. Og det er vel det eneste også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå