jeIIy Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 tenkte jeg skulle prøve ut gitaren. problemet er at jeg trenger en billig en, bare for å se om det er noe for meg. finnes det noen nettsider hvor man kan bestille en helt vanlig gitar uten noen spesiell merke, billig? tenker rundt 3-400. Billigere hadde vært enda bedre! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 jeg kan garantere deg at det ikke er noe morro å spille på en gitar som låter som dritt. spør heller en venn som har gitar om å prøve den litt. Lenke til kommentar
Fryth Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Typ vanlig akustisk gitar? Helt enig med Kjell over her. er ikke noe gøy med noe som låter like elendig uansett hvem som spiller. hadde gått for stikke til en kamerat-varianten inntil videre, hvis alternativet er å kjøpe på jysk, liksom:P men for all del, det ligger mye rart på finn, f.eks. Endret 3. mars 2012 av Fryth Lenke til kommentar
music20 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 på www.lyd24.no har de en veldig bra akkustisk gitar til 540kr Lenke til kommentar
Concombre Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Enig at man bør passe seg litt for å kjøpe gitar på Jysk eller på Coop. De har ikke greie på musikk... Jeg kjøpte en akustisk gitar for litt under 700 kroner på Best2Music.no, og den er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå