Gå til innhold

Lite-On igjen.. nå vil jeg ha annet merke - trenger tips.

Hidden

Anbefalte innlegg

Henger meg på her: IKKE GI OPP LITE-ON'N DIN! He he den er kjempebra skjønner du så jeg hjelper gjerne til med å få den i gang.

Start med å laste ned Bootdisk for flashing og så siste firmware for CD RW'n din. Nå har du det du trenger.

Start med å sette inn en tom floppy også kjører du drdflash.exe - denne lager en bootdisk med minimalt av drivere. Så pakker du ut R40WS0B.zip til floppy'n. Da er det bare å boote om maskina med floppy'n i også starter du exe fila som ligger på floppy'n. (Kjør en dir først om du ikke får med deg hva den heter når du pakker den ut)

Til slutt:

Gjør som OC-FREAK sier og bruk kvalitetsmedia! Jeg bruker kun Verbatim og har aldri feilbrent noe på min Lite-On.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk igjen for tips, OC-Freak. Tror jeg kjøpte disse Memorex skivene fordi de var så billige.. :roll: (noen lærer aldri). Skal kjøpe Verbatim neste gang.

superdigg: Takk, men jeg har allerede oppgradert, kjørte bare EXE filen jeg downloadet fra den offisielle siten, og det var gjort på et øyeblikk :wink:

Det er uansett morsomt å se at Lite-On virker å ha et eget fan community, som AMD og diverse små og relativt uavhengige spillprodusenter, slikt er alltid kult å observere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...