superdigg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Henger meg på her: IKKE GI OPP LITE-ON'N DIN! He he den er kjempebra skjønner du så jeg hjelper gjerne til med å få den i gang. Start med å laste ned Bootdisk for flashing og så siste firmware for CD RW'n din. Nå har du det du trenger. Start med å sette inn en tom floppy også kjører du drdflash.exe - denne lager en bootdisk med minimalt av drivere. Så pakker du ut R40WS0B.zip til floppy'n. Da er det bare å boote om maskina med floppy'n i også starter du exe fila som ligger på floppy'n. (Kjør en dir først om du ikke får med deg hva den heter når du pakker den ut) Til slutt: Gjør som OC-FREAK sier og bruk kvalitetsmedia! Jeg bruker kun Verbatim og har aldri feilbrent noe på min Lite-On. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 superdigg: hvorfor oppdatere brenneren i dos når man kan gjøre det i windows? vil bare høre om du har noen kommentarer hvorfor....jeg har plenty med motkommentarer Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Takk igjen for tips, OC-Freak. Tror jeg kjøpte disse Memorex skivene fordi de var så billige.. (noen lærer aldri). Skal kjøpe Verbatim neste gang. superdigg: Takk, men jeg har allerede oppgradert, kjørte bare EXE filen jeg downloadet fra den offisielle siten, og det var gjort på et øyeblikk :wink: Det er uansett morsomt å se at Lite-On virker å ha et eget fan community, som AMD og diverse små og relativt uavhengige spillprodusenter, slikt er alltid kult å observere. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Vil ikke gå så langt å kalle meg selv "fan". Jeg anbefaler det JEG mener er best ut ifra en kjøpers behov....... Men kjenner jo Lite-On ut og inn etter å ha vært Lite-On forum moderator og tester av Lite-On brennere...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå