Niklasp Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Slik får du beta-versjonen av Microsofts neste operativsystem. Nå kan du laste ned Windows 8 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Skal momentant lastes ned og legges inn på Craptopen ! 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 hmmm, tror jeg venter etpar dager til brukeropplevelsene kommer frem. Er spent på dette operativsystemet, og ser frem til en erstatter for Win7. Har relativt gode minner fra RC-perioden til Win7, og forsåvidt også Vista. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Product Key: DNJXJ-7XBW8-2378T-X22TX-BKG7J for .iso filene som er linka, men hvor lenge varer denne previewen? finner det ikke selv på M$ sine sider http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/faq#section_1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Må nevnes at Visual Studio 11 Beta også er tilgjenglig! Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Noen som har sett noen torrent for ISO filen? Edit: Hastigheten gikk fort i taket Endret 29. februar 2012 av magio Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Bra nedlastingshastighet. 8,2 MB/s Tok 7 min for x64. 5 min for x86. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Gikk jo smertefritt og instalere 64bit på virtual box, noe uvant uten start knappen da Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Likte ikke at Start knappen faktisk er borte, og at det ikke er noe Start meny lengre. Holder på å legge ut bilder fortløpende fra testen min her... Dette er fortsatt Start "menyen": Og Start knappen er borte som ryktene har sagt: Men du får opp denne om du holder musen helt til venstre: Hadde faktisk trodd at de kom ut med en mer pc vennlig utgave....men det er vel slik de ønsker det skal være fremover. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har på følelsen at Microsoft prøver å komme nærmere og nærmere tekst-TV med denne utgaven av Windows.. Hvilken designer med respekt for seg selv bruker slike grelle farger, absurde former og intetsigende ikoner? 4 Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har nå installert og testet litt... (hvis noen lurer er det bare å redusere noen gig på en av diskene og formatere den og installere w8 fra minnepenn) Ser bra ut, men savner som flere har nevnt startknappen. Virker som om den er hovedberegnet for tablet og pc er sidestilt, men det er vel å merke mitt inntrykk etter 5-10 minutter 1 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Funker ikke trikset med å sette inn tradisjonell Startmeny på denne ? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har nå installert og testet litt... (hvis noen lurer er det bare å redusere noen gig på en av diskene og formatere den og installere w8 fra minnepenn)Ser bra ut, men savner som flere har nevnt startknappen. Virker som om den er hovedberegnet for tablet og pc er sidestilt, men det er vel å merke mitt inntrykk etter 5-10 minutter Enig, men regner virkelig med at de gjør noe med dette før den endelige versjonen kommer, er jo et reint kadaver for oss desktop og laptop brukere å gå inn til metro hver gang man skal til instillingene. Noe annet er at man ikke kan lukke applikasjoner helt(?) kan bare trykke windowsknappen med da kjører de på en måte enda i bakgrunnen :3 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 HKCU\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Explorer og endre RPEnabled fra 0 til 1 ? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Fanken ! Min gamle ærverdige Laptop kaster jeg snart - Acer Aspire 1800 - hverken tastatur, pekeplate eller USB-mus funker i installasjonsprogrammet. Noen som vet ? Funker ikke på Mint 12 heller. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Har lastet ned 64bit og valgt 64bit i VirtualBox, men når den starter fra imaget får jeg bare beskjed om at jeg ikke har 64bit. Jeg har da sannelig en 64bits prosessor jeg, Intel i7 2500K. Noen som vet hva som er feil? EDIT: Det er også 64bit windows 7 som er installert ja. Mvh Olav B, G Endret 29. februar 2012 av olavgulb Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hadde faktisk trodd at de kom ut med en mer pc vennlig utgave....men det er vel slik de ønsker det skal være fremover. Vel, må vel være så banalt enkelt for at også mac-brukere skal kunne kunne bruke den nye windowsversjonen. Har forstått det slik at man ikke skal behøve å tenke for å bruke win 8 1 Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hvor stor forskjell er det på W8 og W7 mtp drivere og slikt? Vil touchpad og liknende funke automagisk på nyere laptop, og hvordan funker det med programvare laget for w7, som office? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Viktig ! Expirience Index er utvidet - nå er 9,9 toppen ! Feks gir Intel 520 120GB bare 8,6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå