solsvik2 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Venter spent på fortsettelsen! Lenke til kommentar
jajajajajajajajajajajaja Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Om TS ikke fortsetter selv må jo nesten noen andre med fantasi ta over! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 TS, Y U NO GIVE US MORE ? Lenke til kommentar
HerrNordmann Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Skulle gjerne ha sett dette skrevet som bok! Meget god fantasi på forfattern! Gleder meg til neste inlegg! Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Finner noe lignende her for de spesielt interesserte http://milforum.net/threads/55188-Scenario-Russland-vs-Norge-2014 Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Finner noe lignende her for de spesielt interesserte http://milforum.net/threads/55188-Scenario-Russland-vs-Norge-2014 Smooth! Håper bare ikke det går samme vei for dette scenarioet, der det går år mellom hvert inlegg. Synes forsåvidt denne trådens scenario var bedre å lese enn Milforums. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Kom igjen, mann. Nå har vi venta lenge! Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Tippar vi ikkje vil sjå meir frå denne tråden før etter cold responce, altså ca. torsdag om ei og ei halv veke Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Etter at denne tråden stilnet har jeg ikke klart å konse i hverdagen lenger. På jobben klarer jeg ikke å gjøre noe riktig, og hjemme er jeg bare sur og irritert. Går bare rundt og tenker på historien og hvordan det skal gå videre. Måtte sove på sofaen i dag fordi dama så seg lei på all stønning og jamring som kommer når jeg uten hell oppdaterer tråden hvert femte minutt. Sofaen er comfy nok den, men føler at dette begynner å gå litt for langt. Det er på vei mot vår og jeg burde være glad, men det er noe som ikke stemmer. Sola varmer ikke like godt på huden som den burde, synet av snøen som er på vei bort tilfredstiller ikke som vanlig, lukta av vår virker bare trist og vaflene smaker bare papp. Selv med hjemmelaget jordbærsyltetøy. Dette er dårlig stemning. Men fra alvor til alvorlig alvor - denne tråden har så langt vært en teaser av de skjeldne, og jeg håper den ikke dør bort... Vær så snill... Endret 20. mars 2012 av solsvik2 4 Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Etter at denne tråden stilnet har jeg ikke klart å konse i hverdagen lenger. På jobben klarer jeg ikke å gjøre noe riktig, og hjemme er jeg bare sur og irritert. Går bare rundt og tenker på historien og hvordan det skal gå videre. Måtte sove på sofaen i dag fordi dama så seg lei på all stønning og jamring som kommer når jeg uten hell oppdaterer tråden hvert femte minutt. Sofaen er comfy nok den, men føler at dette begynner å gå litt for langt. Det er på vei mot vår og jeg burde være glad, men det er noe som ikke stemmer. Sola varmer ikke like godt på huden som den burde, synet av snøen som er på vei bort tilfredstiller ikke som vanlig, lukta av vår virker bare trist og vaflene smaker bare papp. Selv med hjemmelaget jordbærsyltetøy. Dette er dårlig stemning. Men fra alvor til alvorlig alvor - denne tråden har så langt vært en teaser av de skjeldne, og jeg håper den ikke dør bort... Vær så snill... Haha, what he said! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Veldig synd at det ikke ble en fortsettelse! Lenke til kommentar
Hepolite Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Ingen som vil ta på seg en fortsettelse? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Dummeste jeg har gjort var å starte lesingen nå 1 Lenke til kommentar
grådiggrei Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Verdt å merke seg likheten med dagens situasjon!Den russiske bjørnen har definitivt våknet til live, og Vesten begynner å å engasjere IS i midtøsten.Afghanistan er jo også for lengst blitt en fristat for kriminelle og lugubre typer..Vi får håpe resten av spådommene til Kamkamkam er dårligere gjettet. Endret 28. september 2014 av grådiggrei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå