AnonymDiskusjon Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har et lite problem.. Dessverre er dette nok et "eks" problem. Så da får jeg bare begynne å fortelle. Jeg og eksen var sammen nesten 2 år, bodde i sammen i et og et halvt. Jeg var 17 da jeg traff ham, og han var min første alt. så dermed er han veldig spesiell for meg. En dag kom han å sa at han ikke elsket meg mer, etter trygling fra min side så bestemte vi at jeg skulle flytte opp for en liten periode. ( Jeg bor oppe hos mine foreldre nå, mens han bor i underetasjen som han leier...) 12 dager etterpå var diskusjonen om vi forsatt skulle prøve å se om vi fungerte sammen igjen, og da fikk jeg vita at han hadde tatt med seg en i klassen hjem til narch, fra byen å da hatt samleie med henne.. Dette knuste meg fullstendig, men jeg er en fikser. Jeg skal fikse absolutt alt, alt skal gå bra igjen uansett.. så vi forsatte å prøve.. ( på dette stadiet så var vi sammen i mitt hodet, mens i hans så var det slutt første gangen han sa han ikke hadde følelser mer.) Nå har det gått to måneder siden han fortalte at han ikke hadde følelser.. Og for 2 uker siden bestemte vi at vi ikke skulle prøve mer. (han fortalte meg da at han ikke ville tvangsflytte, derfor lot han meg tro at vi hadde det bra når vi prøvde på ny) Og for litt over en uke siden så begynte han å snakke med en i klassen hans. Han har stor interesse for denne jenta og har bedt henne ut, så nå skal de på date... Allikevel så bøyer jeg meg og gjør hva enn han vill. Altså mens han har snakket med denne jenta så har vi hatt sex(nesten hver dag) osv.. Så der er historien.. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg klarer ikke å ikke se han når han ikke er så langt unna. ^Å selvfølgelig føler jeg at vi enda holder på. Jeg prøver å vise at jeg har forandret meg og slikt men vet ikke hvordan jeg skal få ham tilbake, vet ikke om jeg vil ha han tilbake heller. Noen tips til hvordan jeg kan leve med eksen i kjelleren med ny dame (nesten)..? Postet av anonym: b24903714d079c931c32c6ee09459976 Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Leier han underetasjen i huset dine foreldre eier? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Begynn å snakk med andre gutter på lik linje som han snakker med andre jenter. Gjør ting som får deg på andre tanker. Husk at "tiden leger alle sår". Og for guds skyld ha LITT stolthet (med tanke på): Allikevel så bøyer jeg meg og gjør hva enn han vill. Altså mens han har snakket med denne jenta så har vi hatt sex(nesten hver dag) osv.. Postet av anonym: b24903714d079c931c32c6ee09459976 Han har det tydeligvis som plommen i egget siden du lar han holde på akkurat som han vil! 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 For det første, slutt å ha sex med ham. I den situasjonen du er i nå er det veldig emosjonelt ødeleggende for deg, noe som du merker. For det andre, gi opp å få ham tilbake. Skulle du faktisk greie at dere blir sammen igjen, blir det du som sitter igjen som taper i forholdet. "Maktbalansen" er så skjev at ingen vil få noe ut av å være sammen. Du opplever kanskje at dette er verdens undergang nå, men om litt kommer det til å gå mye bedre(nei, jeg tuller ikke nå) 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Leier han underetasjen i huset dine foreldre eier? Ja han gjør det, og det finnes ingen leiligheter her som han har råd til.. Postet av anonym: b24903714d079c931c32c6ee09459976 Lenke til kommentar
nipton Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) For det første, slutt å ha sex med ham. I den situasjonen du er i nå er det veldig emosjonelt ødeleggende for deg, noe som du merker. For det andre, gi opp å få ham tilbake. Skulle du faktisk greie at dere blir sammen igjen, blir det du som sitter igjen som taper i forholdet. "Maktbalansen" er så skjev at ingen vil få noe ut av å være sammen. Du opplever kanskje at dette er verdens undergang nå, men om litt kommer det til å gå mye bedre(nei, jeg tuller ikke nå) +1 Det føles kanskje som verdens undergang men realiteten er at han har åpnet et nytt kapittel i sitt liv med noen andre. Desverre så må man bare leve med det. Å så med det så må du også åpne et nytt kapittel i din livsbok. Gå ut å vær i lag med vennene dine, finn nye hobbier, finn ut mer om deg selv og hva du kan kanskje gjøre når din neste kar kommer traskende over vidda. Det er mye man finner ut om seg selv og spesiellt i den alderen så vokser man mer enn man skulle tro. På de 2 årene så har veiene gått i fra hverandre og plutselig så er man på helt forskjellige perspektiv i live sitt. Endret 1. mars 2012 av nipton Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Leier han underetasjen i huset dine foreldre eier? Ja han gjør det, og det finnes ingen leiligheter her som han har råd til.. Postet av anonym: b24903714d079c931c32c6ee09459976 Det er ikke lett å komme over noen som man fortsatt er glad i, så du må få han ut av huset. Det er ikke lenger ditt eller dine foreldres problem at han ikke har råd til andre leiligheter. Da får han be NAV om hjelp. Det kommer til å ta evigheter å få han ut av hodet hvis du ser han hele tiden. Og som andre sier her - slutt å ha sex med han. Jeg vet det er vannskelig å holde seg borte, men det er det du må gjøre. Kom deg ut med venner, finn på ting, hold deg i aktivitet. Det hjelper å tenke på andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå