Rusher Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei! Jeg har idag en 2tb disk som jeg tidligere har hatt en OS partisjon på, samt en for data. Jeg bruker nå SSD til OS. Og trenger derfor ikke den OS partisjonen på 2tb disken. Hvordan får jeg fjernet denne, slik at jeg kan benytte den plassen til lagring? F.eks slå de samme aller helst. Legger ved ett bilde fra diskbehandlingen. Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Last ned Ease US Partition Master Deretter kan du høyreklikke på de to partisjonene , og velge " Delete Partition " Husk å bruke " Apply" Når det er gjort, kan du høyreklikke på den partisjonen som er igjen. Velg så " Resize/Move partition" (helt øverst) Du kan så utvide den så mye som du vil. Edit : Huff , den første linken var gærn. Endret 29. februar 2012 av johome Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Funker godt som snus! =) Tusen takk for hjelpen, kjapt enkelt og effektivt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå