Mr.Duklain Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hei har vell 50++ bilder jeg skal konverterte fra CDR til for eksempel JPG. Noen som vet om et bra og gratis program å gjøre dette som kan konvertere alle bildene samtidig og ikke et og et. Endret 29. februar 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 PDF er da ikke noe bildeformat. Er du sikker på at det er PDF? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) PDF er da ikke noe bildeformat. Er du sikker på at det er PDF? Hehe beklager er CDR Har retter det nå Endret 29. februar 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Faststone image viewer er et gratisprogram som har batchkonvertering innebygget. Har brukt det en del selv, men vet ikke om det tar CDR-filer. Men du kan jo laste det ned å sjekke. Koster som sagt ingenting. edit: Må forresten ut med moderatorpekefingeren og påpeke at du ikke har lov til å bumpe egne tråder før det har gått minst 24 timer siden siste innlegg i tråden. Sånn at du husker det til neste gang. Endret 1. mars 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Faststone image viewer er et gratisprogram som har batchkonvertering innebygget. Har brukt det en del selv, men vet ikke om det tar CDR-filer. Men du kan jo laste det ned å sjekke. Koster som sagt ingenting. edit: Må forresten ut med moderatorpekefingeren og påpeke at du ikke har lov til å bumpe egne tråder før det har gått minst 24 timer siden siste innlegg i tråden. Sånn at du husker det til neste gang. ok tusen takk Ja vet glemte meg skal ikke skje igjen Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Faststone Photo Resizer gjør konverteringsjobben. http://www.faststone.org/ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Faststone Photo Resizer gjør konverteringsjobben. http://www.faststone.org/ Ok takk Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Programmet støttet ikke filene jeg skulle konvertere Noen som vet om noen andre programmer ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 CDR filene dine, er det Corel Draw filer? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 CDR filene dine, er det Corel Draw filer? jepp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ser at det er få programmer som støtter CDR; så jeg har ikke funnet noen gratis varianter som gjør jobben. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg tror den enkleste måten er å laste ned en trail utgave av Corel PaintShop Pro (X4) og kjøre en batch jobb derfra. Samtidig kan du jo kikke litt på programmet og se om du liker det Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg tror den enkleste måten er å laste ned en trail utgave av Corel PaintShop Pro (X4) og kjøre en batch jobb derfra. Samtidig kan du jo kikke litt på programmet og se om du liker det Ok takk skal prøve det Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Sjekk Irfanview. Allerede gjort funket ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå