Odesseiron Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Rollespillserien over alle kan være på vei tilbake. Les hele saken Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Bhaalspawn her kan dere få litt hjelp med hva teksten på hjemmesiden betyr... Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Skal følge med på den. Blir vel bare noe iOS-saker eller noe slikt uinteressant (for meg) da. Edit: <!-- February 28, 2012 --><!-- Shadowy Figure- Raise Dead : Infinity Engine --> <!-- For years, I clung to the memory of it. Then the memory of the memory. --> <!-- And then... it returned. Better than it was before. --> <!-- Pore over the tapestries and works of art hanging from our walls if you wish, Child of Bhaal... perhaps you will find a clue. But patience, ah... patience would reveal it all. --> nå Endret 29. februar 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Bhaalspawn her kan dere få litt hjelp med hva teksten på hjemmesiden betyr... La meg gjøre det enda lettere: In the fictional universe of Forgotten Realms, Bhaalspawn is a name given to all children of the fictitious Bhaal, Lord of Murder, who foresaw his own death during the Time of Troubles and fathered children who could one day be sacrificed for his return.The Lord of Murder shall perish, but in his doom he shall spawn a score of mortal progeny, chaos will be sown by their passage. - From the writings of the seer Alaundo. During the storyline of the Baldur's Gate series of computer games the player (who is him or herself a Bhaalspawn) will encounter a number of Bhaalspawn, some as friends and some as enemies. Issue number #288 of Dragon Magazine contains an article detailing Bhaalspawn for 3rd Edition Dungeons and Dragons, enabling a Gamesmaster to effectively reecreate the Baldur's Gate series of games for their own campaign, or to play a "post-games" campaign where not all of the Bhaalspawn were slain and where they retained the fragment of Bhaal's essence Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Så hva tenker du at det betyr, Kverndokken? Er det et hint fra spillmytologien om en "gjenfødsel", eller tror du det er snakk om direkte Bhaalspawn-støtte? Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Baldur's Gate III? iPhone og iPad? Ugh... 2 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har en drøm om noe nytt! Hva enn det måtte være. Håper virkelig ikke det bare en rekonstruksjon på IOS. Satt faktisk å installert BGT-WeiDu hjemme i går! Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Så hva tenker du at det betyr, Kverndokken? Er det et hint fra spillmytologien om en "gjenfødsel", eller tror du det er snakk om direkte Bhaalspawn-støtte? hvis man leser hele wikipedia artikelen, eller da har lest rollespillbøkene - så er det da snakk om at det vil ikke være en gjenfødelse. Andre får "shards" av hans essens og dermed har muligheten til å reise til samme høyder. Og siden man har spilt det før i serien så kan man det sikkert igjen, men regner med at det snakker om at nå har mange modnet til å bli grusomme fiender - muligens allierte. Så tror at de har gjort noe alle DM 288 her. Lenke til kommentar
dezikiel Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Håper ikke det er no portal skit .. men ett ny BG spill for PC Lenke til kommentar
dezikiel Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Håper ikke det er no portal skit .. men ett ny BG spill for PC portabel .. ikke portal 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 hmm... skeptisk. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg har lyst på det. Det blir vel noe casual action greier som skal favne bredt antar jeg. Bare Obsidian Entertainment har jeg tiltro nok til at jeg mener de kunne gjort en god jobb på et nytt spill i serien. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 hmm... skeptisk.Jeg vet ærlig talt ikke om jeg har lyst på det. Det blir vel noe casual action greier som skal favne bredt antar jeg. Bare Obsidian Entertainment har jeg tiltro nok til at jeg mener de kunne gjort en god jobb på et nytt spill i serien. Baser på linken til den nettsiden er det vel ingenting i verden som tyder på at dette er noe nytt. Jeg er ikke noen loremaster, men alt av bilder, ikoner og musikk fra den siden er hentet fra det første spillet i serien. Hadde ikke hatt noe imot en HD-versjon av dette! Lenke til kommentar
Mulfer Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Håper dette blir en skikkelig "Hack'N'Slash" godbit til ps3 med muligheter for coop-play på samme skjerm! Ikke noe slår det å hakke seg rundt i en eventyrverden med en kamerat:) Når tror dere vi kan forvente oss dette spillet i såfall? I mens får jeg bare vente på Realms of the ancient war:) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kan de ikke bare la Baldur's Gate være død og begravet? Det var en fantastisk serie, men å grave den opp og tilføre noe nytt blir svært sjelden bra. De burde heller gjøre noe helt nytt. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Håper dette blir en skikkelig "Hack'N'Slash" godbit til ps3 med muligheter for coop-play på samme skjerm! Ikke noe slår det å hakke seg rundt i en eventyrverden med en kamerat:) Når tror dere vi kan forvente oss dette spillet i såfall? I mens får jeg bare vente på Realms of the ancient war:) Jeg regner at dette var ment som tøysekopping eller trolling. Hvis de gjorde noe sånt med Baldurs Gate 1 så ville de ALDRI bli tilgitt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har du fortrengt Baldur's Gate: Dark Alliance? Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Har du fortrengt Baldur's Gate: Dark Alliance? Neida. Det var et moro spill det. Men det bittelille de har sluppet av smakebiter på den nettsiden peker utelukkende i retning av den originale sagaen. Lenke til kommentar
Festkaramell Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Er det jeg som er veldig trøtt, eller er det Baldur's Gate II som har fått både 1. og 14. plass? Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Førsteplass hos Gamer og fjortende hos leserne -Deluze Lenke til kommentar
Festkaramell Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ah, var redd virkeligheten hadde begynnt å vrenge seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå