wasco Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Low ligth Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Først tenkte jeg noe mørkt i skyggende,men da jeg så tittel snudde jeg jammen;) Så her har du lykkes godt..passe mørkt i skyggene;) Endret 29. februar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Likte dette sånn umiddelbart! God positur og et godt teknisk opptak! Ville kanskje valgt en mørk grå bakgrunn i presentasjonen (f.eks. nr. 4 eller 5 fra ve.), men det er nå min smak da! God 4'er! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Flott og litt smådramatisk når du legger skyggen over midten av ansiktet. For meg som amatør - hvordan har du gjort lyssettingen? TK4+ Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Først tenkte jeg noe mørkt i skyggende,men da jeg så tittel snudde jeg jammen;) Så her har du lykkes godt..passe mørkt i skyggene;) Takk for kommentaren Egentlig er det for mørks i skyggene, men i noen tilfeller er det greit - synes jeg Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Likte dette sånn umiddelbart! God positur og et godt teknisk opptak! Ville kanskje valgt en mørk grå bakgrunn i presentasjonen (f.eks. nr. 4 eller 5 fra ve.), men det er nå min smak da! God 4'er! Takk for kommentaren Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Flott og litt smådramatisk når du legger skyggen over midten av ansiktet. For meg som amatør - hvordan har du gjort lyssettingen? TK4+ Egentlig har jeg ikke brukt lys i det hele tatt. Hadde 2 sofboxer som skulle lyse opp, men de gikk ikke av. Det eneste lyset var noen lysstoffrør i taket.Så bildet var egentlig håpløst undereksponert og ubrukelig. Men bildet ble tatt i RAW så jeg klarte å få opp litt lys. Resten er gjort i PS Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Da var det jammen en bra redningsaksjon av bildet tatt utgangspunktet du beskriver i betrakning - godt jobba - likte det godt Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 nydelig portrett av en flott dame og nydelig lys,ja som ser sagt alt,jeg likte det umiddelbart,så ja 6r fra meg dette håper du har det bra v havet,i det nydelig vær vi har nå smil Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 nydelig portrett av en flott dame og nydelig lys,ja som ser sagt alt,jeg likte det umiddelbart,så ja 6r fra meg dettehåper du har det bra v havet,i det nydelig vær vi har nåsmil Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg