Cuneax Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Maske forvandler åndedrett til strøm. Lad opp iPhonen med pusten din Lenke til kommentar
ryback Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 For et tåpelig konsept. Jeg tviler på at fyren på bildet faktisk sover. Jeg antar at de fleste som har iphone også har tilgang til strøm mens de sover. Hvis man jogger må det jo være mer komfortabelt å lade telefonen med kinetisk energi, slik man gjør med klokker, fremfor å hindre åndedretten med en maske. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 For et tåpelig konsept. Jeg tviler på at fyren på bildet faktisk sover. Jeg antar at de fleste som har iphone også har tilgang til strøm mens de sover. Hvis man jogger må det jo være mer komfortabelt å lade telefonen med kinetisk energi, slik man gjør med klokker, fremfor å hindre åndedretten med en maske. Åh, du mener sånn som Moov, et annet konsept av samme designer? http://www.joaolammoglia.net/#!products/photostackergallery0=2 Jeg tror ikke man får så veldig mye energi ut av pusten, så jeg tror forsåvidt også at den idéen er dødfødt. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Nå mangler bare resten av hjelmen så har vi fullt fungerende Darth Vader hjelmer. Første jeg gjorde når jeg kom inn på artikkelen var å le. Dette ser jo helt latterlig teit ut og helt ekstremt upraktisk. Skulle ikke forundre meg om hipster-kidsa blir løpende rundt med dette. 1 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Man kan også lakkere den og leke Mortal Combat! Hadde det ikke vært bedre med noe "strekk basert lading" foreksempel rundt overkroppen et sted? Den maska der vil bli fryktelig klam etter kort tid. Endret 29. februar 2012 av karl-wilhelm 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) The victim died of suffication ... How can you tell? His iPhone is not charged ... Endret 29. februar 2012 av Mikkel™ 7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Enda et grusomt teit gimmick-konsept som hører sammen med iPhone/iPad. Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Stor gønner, jet-pack, og iPhone-lader: http://wallpapershi.net/space-marines-warhammer-40000/ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Får håpe det konsepte slår an. For da kan jeg le ræven av meg når jeg møter på folk med noe slikt idiotisk på ansikte sitt! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Godt jeg har inkludert strøm her jeg bor så jeg slipper å bruke 3kr pr mnd for å lade telefon min. 1 Lenke til kommentar
oppigard Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 hvorfor ikke bare kjøpe en telefon med bedre batteritid? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Hvorfor er det så vanskelig å se for seg at det finnes personer som ikke har tilgang til strømnettet hvor enn de ferdes? Hva med de som tilbringer en del tid oppe på fjellet eller ute på sjøen? Jeg synes det er flott med noe som kan brukes til å lade mobilen hvis det blir nødvendig. Det trenger ikke være så effektivt, så lenge man får ringt den livsviktige samtalen for å be om hjelp. Men helt klart, markedsføringen (bildene) er nok litt feil vinklet. Og portable batteriladere vil nok være en del bedre for kortere turer, så salget der tar nok ikke helt av. Endret 3. mars 2012 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg