stiaas Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Bruker du Skype og Viber skal du ikke lenger slippe unna gratis. Vil ta betalt for mobil IP-telefoni Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Ikke at jeg har hatt behov for å benytte meg av Skype på mobilen ennå, men dette er synes jeg er noe provoserende. Jeg betaler i dag 0,- i måneden for å ha telefonen. Jeg betaler en svært lav sum per minutt for telefonsamtaler, og har ett forbruk på under kroner 50,- i tale untatt samtaler til utlandet, hvor jeg allikevel betaler mindre per minutt til mobiltelefon med mitt mobilabonnement enn med Skype eller Teli0,- Jeg betaler derimot 249,- i måneden for opp til 8GB i datatrafikk. Nå skal de i tillegg begynne å ta ekstra betalt for hva jeg velger å bruke mine 8GB til? Hvis de har priset datatjenestene så lavt att de ikke har råd til å drive dem, burde de kanskje tenkt på det før? Skulle gjort seg om Canal Digital eller NextGenTel gikk ut å sa att "Hm, vi vil ha litt mere penger, så hvis du skal inn på Facebook over vårt nett så må du betale ekstra." VPN er en fin ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg