Hotel Papa Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei Akkurat bestilt et par småting fra USA som ble sendt med FedEx International Priority - ETA er satt til 2.Mars 18:00. Sist jeg fikk sendt noe med FedEx, så var det Postens Bring som tok over varen da den kom til Norge. Har det blitt standard prosedyre fra FedEx/Bring? Den gangen endte det opp med å ta én uke fra Bring fikk pakken fra FedEx og til jeg mottok den. Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jag bestiller ibland med fedex og får den då med bring därimot när jag bestiller med DHL så får jag den snabbare og med dhl hela vägen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg foretrekker UPS når jeg handler fra utlandet, men denne gangen kunne jeg ikke velge annet enn FedEx. Da regner jeg med at det tar et par dager ekstra enn FedEx sin ETA Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 testa www.myus.com jag är väldigt förnöjd og har halverat mina fraktkostnader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå