Cuneax Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Få deg en mini-PC for under 200-lappen. Raspberry Pi er i salg nå Lenke til kommentar
Agaen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Nokon som veit korti han kjeme te Norge? Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 fint at den er tilgjengelig for bestilling her i irland:) håper bare websidene kommer opp igjen. de sto i knestående i går kveld da jeg prøvde å bestille... begge sidene tima ut. 1 Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ser ut som den er priset til kr. 231,77 i norske RS. Ikke mulig å bestille enda, ser det ut som (heller ikke i den britiske delen). Man må dog ha foretaksnummer for å handle i norske RS. Britiske RS ser ut som at de eksporterer. Grunnet pund-kursen, så blir den britiske prisen nå ca. 191 kroner. Farnell sine sider ser for tiden ut til å være nede (både uk.farnell.com og no.farnell.com) Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 RS selger ikke før slutten av uka. Farnell er visstnok utsolgt. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Lanseringen her har vært en komplett flopp. Vi som gadd stå tidlig opp for å sikre oss et eksemplar ble ekstremt skuffet. Nettbutikkene var nede pga. kapasitetsproblemer, og når man først kommer inn er det faktisk ikke mulig å kjøpe produktet enda. Hvis man leser på Twitter ser det ut som salget i butikkene ikke har startet enda. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hehe, Farnell gikk ned 4 minutter etter launch Noen som har klart å få denne bestilt til Norge enda? EDIT: Ojsann, der poppa det opp en del nye poster ja Ikke tidenes smootheste lansering, men mann får vel håpe dette fører til større interesse hos grossister. Endret 29. februar 2012 av mbergersen Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1414405&st=60 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Jeg er ikke blant de mest trengende så jeg lar min plass i øka gå til noen som er mer ivrig. Men jeg skal ha en sånn etter hvert. Er det noen som vet om det er standard Fedora eller en redusert utgave? Er det lett å legge Ubuntu, Kubutu, Mint eller denslags? Evt hvilke andre distroer egner seg? Endret 29. februar 2012 av Simen1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Dette må jo bare kjøpes for og testes ut Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Det var som svarte... Skal bestille deler på Farnell til noen printkortene jeg har send til produksjon .... Og den er nede Noen som har noen dioder SMCJ36A og BAT42WS liggende og kanske noen op-amper type TS321CX5 ? Endret 29. februar 2012 av morten_b 1 Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Evt hvilke andre distroer egner seg? Jeg planlegger å legge inn Gentoo. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ser ut som den er priset til kr. 231,77 i norske RS. Ikke mulig å bestille enda, ser det ut som (heller ikke i den britiske delen). Man må dog ha foretaksnummer for å handle i norske RS. Britiske RS ser ut som at de eksporterer. Grunnet pund-kursen, så blir den britiske prisen nå ca. 191 kroner. Farnell sine sider ser for tiden ut til å være nede (både uk.farnell.com og no.farnell.com) Norske rs-online lar deg handle uten foretaksnummer, det er bare opprette en bruker og skrive noe humbug der du skal skrive inn orgnr... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som har noen dioder SMCJ36A og BAT42WS liggende og kanske noen op-amper type TS321CX5 ? Det er vel en mulighet at Elfa har noe du kan bruke. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Dagens konstruktive kritikk: Artikkelforfatteren må lære seg å bruke URI på URLene. Lenker man uten URI, vil nettleseren (og søkemotorer) prøve å få fatt i det ved å "bygge på" slutten av URL-en man allerede er på. Til dømes (gjelder alle de posttjenesten i denne artikkelen): http://www.hardware.no/artikler/raspberry-pi-er-i-salg-na/forward2me.com Dette fører jo til 404 både for de som klikker, så vel som søkemotorene (som prøver å indeksere f.eks. http://www.hardware.no/artikler/raspberry-pi-er-i-salg-na/forward2me.com ). Går dere inn i webmaster tools, vil dere nok se en haug med slike 404er under feilsøking/indeksering. Der kan man videre innsnevre seg på artiklene som feilaktig peker til ikke-eksisterende lokasjoner på sin egen server. Altså: Lenk med http://www... (ev http://...). 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ser ut som den er priset til kr. 231,77 i norske RS. Ikke mulig å bestille enda, ser det ut som (heller ikke i den britiske delen). Man må dog ha foretaksnummer for å handle i norske RS. Britiske RS ser ut som at de eksporterer. Grunnet pund-kursen, så blir den britiske prisen nå ca. 191 kroner. Farnell sine sider ser for tiden ut til å være nede (både uk.farnell.com og no.farnell.com) Norske rs-online lar deg handle uten foretaksnummer, det er bare opprette en bruker og skrive noe humbug der du skal skrive inn orgnr... MEN sender de da ut den til deg om du skriver ett ikke gyldig nr der? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Norske rs-online lar deg handle uten foretaksnummer, det er bare opprette en bruker og skrive noe humbug der du skal skrive inn orgnr... Jeg har bare sett deres salgsbetingelser: Selger handler kun med registrerte foretak. Jeg antok at dette var fordi de kun selger på kreditt (faktura), og at de kredittsjekket via org.nr. Hvis de selger til "alle" på kreditt, så kan RS fort få problemer. Eller kan man betale med kort (uten kredittsjekk)? Endret 29. februar 2012 av sofTest Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 kort bestillt. bestilte fra ie.farnell.com total pris: 37? inkludert moms. da er det bare å vente... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Noen som vet når det blir mulig å bestille til Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå