HelloKjersti Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Utvikler Starbreeze prøver seg med utradisjonelle antipirattiltak. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Haha, frisk den. http://tcrf.net/Syndicate_%282012%29#Developer_NFO Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ikke minst kopibeskyttelsen i GTA 4, der de som ikke har en lovlig version får den effekten at hovedpersonen blir full litt uti spillet... Lenke til kommentar
lagluttus Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ikke minst kopibeskyttelsen i GTA 4, der de som ikke har en lovlig version får den effekten at hovedpersonen blir full litt uti spillet... Jeg kjøpte GTA 4 når det var nytt og har dvd'ene her som bevis men likevel slo kopibeskyttelsen inn for meg... Når jeg søkte litt rundt har det skjedd med noen få personer. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 "Over a hundred people spent several years of their lives making this game. If you like what you play, please consider purchasing it if you haven'" Indie utviklere har laget 10x bedre spill, på ca 90 timer, under en konkurranse. Syndicate var helt elendig etter min mening. Direkte ekkelt å spille det på PC. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 "This game doesn't have copy protection. Our customers are not pirates." (Sins of a solar empire) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 "This game doesn't have copy protection. Our customers are not pirates." (Sins of a solar empire) Og likevel var det mange flere som brukte piratkopier enn originaler. Ikke gå rundt og tro at folk ikke vil stjele et spill om det er kopibeskyttet eller ikke. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Sjølvsagt vil folk piratkopiere uansett - poenget til Stardock var at dei som allereie har betalt for spelet, ikkje skal trenge å slite med kundefiendtlege, og - heilt tydeleg - ineffektive antikopieringstiltak (derav ordlyden - "our customers are not pirates ..."). 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Så det var derfor Syndicate ble laget som et FPS! De ville at folk ikke skulle kjøpe spillet deres, slik at de fikk rekruttert flinke mennesker. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 "Over a hundred people spent several years of their lives making this game. If you like what you play, please consider purchasing it if you haven'" Indie utviklere har laget 10x bedre spill, på ca 90 timer, under en konkurranse. Syndicate var helt elendig etter min mening. Direkte ekkelt å spille det på PC. Er det relevant om andre lager noe bedre? Er det da greit å kopiere? Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Artig når utviklerne beskytter seg med humor. Michael Jackson - The Experience til DS la et lag med vuvuzelaer oppå musikken: http://www.youtube.com/watch?v=SA4QiFdNDH4 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hater patetiske gamere som deg som klarer å spy ut et så stygt argument som at Syndicate er elendig. For det første, så var ikke det et argument, men en mening. For det andre, så bør du seriøst roe deg flere hakk ned. Det der grenser til personangrep og bidrar ikke akkurat til å skape en hyggelig stemning. Lær deg heller å leve med at folk er forskjellig. 6 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 "Over a hundred people spent several years of their lives making this game.If you like what you play, please consider purchasing it if you haven'"Indie utviklere har laget 10x bedre spill, på ca 90 timer, under en konkurranse. Syndicate var helt elendig etter min mening. Direkte ekkelt å spille det på PC. Er det noe du prøver og få fram? Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 "Over a hundred people spent several years of their lives making this game. If you like what you play, please consider purchasing it if you haven'" Indie utviklere har laget 10x bedre spill, på ca 90 timer, under en konkurranse. Syndicate var helt elendig etter min mening. Direkte ekkelt å spille det på PC. Er det relevant om andre lager noe bedre? Er det da greit å kopiere? Det har jeg aldri sagt. "Over a hundred people spent several years of their lives making this game.If you like what you play, please consider purchasing it if you haven'"Indie utviklere har laget 10x bedre spill, på ca 90 timer, under en konkurranse. Syndicate var helt elendig etter min mening. Direkte ekkelt å spille det på PC. Er det noe du prøver og få fram? At jeg synes EA er grinete. Skal de ha episke taler, skal de ha gjort en jobb i forkant som faktisk er verdt å skryte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå