Gå til innhold

Seriøse magasiner om historie

kjelle392

Anbefalte innlegg

Hei

Som den historieinteresserte jeg er, sluker jeg alt av dokumentarfilmer etc. rått. Men én ting irriterer meg - spesielt med dokumentarfilmer på nettet - og det er at noen av disse filmene helt klart har dreining mot konspirasjonsteorier i stedet for fakta. Det samme irriterer meg ofte med dokumentarer på f.eks. History Channel, hvor man finner det man VIL finne uansett om det er sannhet eller ikke (har gjennomskuet de nå hehe).

I dag kom jeg over et nytt magasin (http://historienet.no/) som så interessant ut, men før jeg evt. abonnerer vil jeg gjerne vite om noen har erfaringer om bladet; er det like konspiratorisk som mye annet, eller holder det seg til facts?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri vært noe kjempe fan av magasiner, verken historiske eller vitenskaplige som ilustert vitenskap, for mye spekulativt stoff i dem, og eller for overflatisk.

Hadde de kosta 13kr pr. magasin hadde jeg vurdert det, men til den prisen et års abonnent bruker jeg heller penger på skikkelige bøker som et tema, bestiller man bøker online får man det til halvpris og da får man en del bøker for pengene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...