Gå til innhold

BK: Tro hva han føler....

Anbefalte innlegg

Tro hva han føler....

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Ett bilde som ble til ved en tilfeldighet.Knipset fra hofta,så så ikke min tolkning av bildet før jeg var hjemme.Og den går på hva mannen tenker..hva har han vært igjennom..har han mistet sin egen familie..der han lengselsfullt betrakter den " lykkelige" familien i bakgrunnen.Vel er da rom for fri tolkning også da,men synes det ble noe sårt over dette bildet,om hva denne mannen måtte føle/tenke der han står.Ikke verdens beste skarphet på mannen,men det trenger det ikke her være..han står liksom litt på sidelinjen og betrakter.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et sterkt bilde som forteller en god historie.

Bilder, er som du selv sier, ikke planlagt, så det tekniske får bli som det blir.

Det som kunne gjort dette bildet enda bedre, ville vært å velge en støtte bleneråpning.

tenker da på at personene i forgrunnen kunne kommeti fokus, og familen på bytur hadde blitt litt mer bluret

Lenke til kommentar

Et sterkt bilde som forteller en god historie.Bilder, er som du selv sier, ikke planlagt, så det tekniske får bli som det blir.Det som kunne gjort dette bildet enda bedre, ville vært å velge en støtte bleneråpning.tenker da på at personene i forgrunnen kunne kommeti fokus, og familen på bytur hadde blitt litt mer bluret

Takker.Ja det kunne jeg sikkert tenkt på,men du vet når en går rundt slik å knipser med kamera hengende på skulderen,tar man det man får;);)

Lenke til kommentar

Bildet er knallgodt i mine øyne! Bildet formidler svært godt det du selv beskriver. Den uskarpe mannen synes jeg ikke er noe å trekke for - av en eller annen ubevisst grunn, så er det det som gjør at blikket mitt følger fra mannen og over på familien. Dette likte jeg. TK5

Tusen takk Jan.Moro med slike bilder,for en vet aldri hva man får når man ikke ser i søkeren;)

Lenke til kommentar

Det er alltid kjekt når bildet forteller en historie og formidler noe. Må innrømme at jeg har en sterk affinitet for slike bilder som dette. Når man ser hva fotografer som Vivian Maier fikk til av formidlingskunst med bekjedent utstyr og uskarpheter både her og der - hvor historien i bildene er selve kjernen - da får jeg ståpels. Noen ganger kan man prise seg lykkelig for at slike ikke hadde tilgang på dagens digitale kameraer og tilhørende redigeringsprogrammer :)

Er helt i startgropa med foto, men får jeg til noe som dette - så smiler jeg :)

Lenke til kommentar

Det er alltid kjekt når bildet forteller en historie og formidler noe. Må innrømme at jeg har en sterk affinitet for slike bilder som dette. Når man ser hva fotografer som Vivian Maier fikk til av formidlingskunst med bekjedent utstyr og uskarpheter både her og der - hvor historien i bildene er selve kjernen - da får jeg ståpels. Noen ganger kan man prise seg lykkelig for at slike ikke hadde tilgang på dagens digitale kameraer og tilhørende redigeringsprogrammer :)Er helt i startgropa med foto, men får jeg til noe som dette - så smiler jeg :)

Moro att en kan røre deg på denne måten da;) Men av, la oss si hundre bilder tatt på denne måten,er det kanskje 2-3 som kan brukes,men absolutt vært det,da det gir bilder til ettertanke på en eller annen måte,og en får også fanget ting en ikke får til om en stiller "modellene" opp..her er det slik du ser det;)

Lenke til kommentar

Veldig bra! Fokuset liker jeg godt som det er - på denne måten blir man mer delaktig i det man kan tenke seg som forgrunnspersonens egen betraktning. Liker også godt komp og utsnitt - og ikke minst det at det er på skakke, gjør seg godt i s/h.

Tusen takk.Det att det er på skakke skyldes jo att jeg tar bildene uten att noen skal merke det,og på den måten forandre holdning..som å gjøre seg til for fotografen feks.Noe som garantert ville skjedd om jeg hadde kamera foran ansiktet og ikke hengende på skulderen.;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...