Gå til innhold

Hvem styrer egentlig USA?

USA = Jøder?  

92 stemmer

1. 1. Blir USA styrt av jøder?

• Ja, jeg tror USA blir styrt av jøder.
    • Nei, jeg tror ikke USA blir styrt av jøder.
    • Vet ikke/Bryr meg ikke

Anbefalte innlegg

Ja, vi trenger virkelig mer debatt rundt spørsmålet om omfattende jødisk innflytelse i mediene, som påvirker oss mer enn noe annet, og dermed har påvirkning på alt fra verdier, idealer og holdninger til politikk.

Når man i tillegg ser den massive jødiske innflytelsen i finansverdenen, er det ikke vanskelig å forstå at noen blir litt mistenksomme her.

Ja vi trenger mer debatt om jødenes innflytelse, en innflytelse og kontroll som i høyeste grad gjelder Norge også, både innen media, finans, politikk, og kriminalitet..

Jeg er forøvrig ganske sikker på at mossad står bak ABB,Mossad utførte antakelig bombeaksjonen mot regjeringsbygget men den norske regjering , media ,politiet og rettsvesenet må nødvendigvis spille på samme lag, ellers hadde dette blitt avslørt ganske tidlig.

Problemet er imidlertid akkurat det at jødene har kontroll, det er nærmest tabu å nevne jøder hvis det ikke er for å tilbe dem eller gi dem rosende omtale.

Fortell igjen hvordan det er den bibelske djevelen som står bak disse slemme jødene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...