Gå til innhold

Adressebok mulig på T610!!

Anbefalte innlegg

Dere, jeg har fundert på en sak jeg foreløpig ikke har testet ut i praksis!

T610 kan jo synkroniseres med outlook. Og på T610 kan man velge å legge inn et annet nr. under "annet". Men det går jo ikke ann å trykke inn bokstaver, kun tall. Men man kan skrive grådig mange siffre, så om det hadde gått ann å skrive inn bokstaver, kunne man jo brukt denne kolonnen til å skrive inn adresseinformasjon om personen!

Men så kom jeg på at: i outlook kan man jo skrive inn bokstaver med tastaturet på PC-en og man kan også gå inn på "innstillinger" i det programmet man får med T610-cd en og velge at f.eks "gateadresse privat" (i outlook) skal synkroniseres med "annet" på T610-en. Er dere mer?? Jeg skal teste dette i morgen og kjøpe datakabel, men kan ikke dere se om dere får det til?? Hvis dere har skjønt hva jeg mente da! :wink: :p

Førstemann som får det til får en premie :woot:

Hadde vært fedt om det gikk! Da kunne de som snakker pizz om at det er såå trist at man ikke kan legge inn adresser under kontaktene på T610, bite i et surt eple og grine seg grønne :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

åkei, nå forsøkte jeg det jeg beskrev jeg ville at dere skulle teste ut. Det gikk ikke.

Det går ikke ann å få overført bokstaver jeg skriver der det kun går ann å skrive inn siffre på telefonen i tlf-boken. det vil si at det eneste er å skrive inn adresse under tittel/ firmanavn. Irriterende! sinnsykt irriterende! Går ikke ann å skrive det inn under e-post adressen heller! for der går det ikke ann å skrive inn mellomrom!

Har dere andre gode ideer på åssen man kan legge inn adressebokoppføringer```??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...