surfturf Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Dere, jeg har fundert på en sak jeg foreløpig ikke har testet ut i praksis! T610 kan jo synkroniseres med outlook. Og på T610 kan man velge å legge inn et annet nr. under "annet". Men det går jo ikke ann å trykke inn bokstaver, kun tall. Men man kan skrive grådig mange siffre, så om det hadde gått ann å skrive inn bokstaver, kunne man jo brukt denne kolonnen til å skrive inn adresseinformasjon om personen! Men så kom jeg på at: i outlook kan man jo skrive inn bokstaver med tastaturet på PC-en og man kan også gå inn på "innstillinger" i det programmet man får med T610-cd en og velge at f.eks "gateadresse privat" (i outlook) skal synkroniseres med "annet" på T610-en. Er dere mer?? Jeg skal teste dette i morgen og kjøpe datakabel, men kan ikke dere se om dere får det til?? Hvis dere har skjønt hva jeg mente da! :wink: Førstemann som får det til får en premie Hadde vært fedt om det gikk! Da kunne de som snakker pizz om at det er såå trist at man ikke kan legge inn adresser under kontaktene på T610, bite i et surt eple og grine seg grønne Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 nå, får dere det til her? Lenke til kommentar
smartgod Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Personlig bruker jeg Stilling- og Firmafeltet til Adresse og Postnummer/-sted. Annet bruker jeg til Fødselsdato. Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 det var egentlig ganske smart, MEN: alt man legger inn under firmanavn, vises jo i telefonlisten ved siden av navnet: = uorganisert Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 åkei, nå forsøkte jeg det jeg beskrev jeg ville at dere skulle teste ut. Det gikk ikke. Det går ikke ann å få overført bokstaver jeg skriver der det kun går ann å skrive inn siffre på telefonen i tlf-boken. det vil si at det eneste er å skrive inn adresse under tittel/ firmanavn. Irriterende! sinnsykt irriterende! Går ikke ann å skrive det inn under e-post adressen heller! for der går det ikke ann å skrive inn mellomrom! Har dere andre gode ideer på åssen man kan legge inn adressebokoppføringer```?? Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 SE burde laget en software update med muligheter for å legge inn adresser!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå