okis1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg har mistet internettforbindelsen... dvs... jeg har forbindelse hvis jeg pinger vg.no Alt som trenger internett fungerer ikke med unntak av internett explorer (DEN virker) Så da fungerer nettverkskortet ivertfall... Jeg har scannet med antivirus, prøvd å reparere disk Det er ikke noe galt med leverandør og jeg bruker w7 Hvordan løser jeg dette? Noen forslag? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Du har vel en brannmur med aplikkasjonskontroll. Er det skole-pc? Lenke til kommentar
okis1 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 er ikke skole pc har brannmur og antivirus har prøvd systemoppretting Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Kan være DNS-en, prøv ip-en til vg i nettleseren og se om du får opp siden. 195.88.55.16 Lenke til kommentar
okis1 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 jeg får opp vg når jeg bruker internett explorer ingen andre nettlesere fungerer ingen andre programmer som bruker internett fungerer ikke radio, ikke spill, bare ie jeg får pinget vg via cmd og får kontakt Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Legg inn egen dns.. 8.8.8.8 f.eks google sin dns Lenke til kommentar
okis1 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 jeg har lagt inn det på routern.. de andre pcene virker Lenke til kommentar
okis1 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 jeg formaterer.. klarer ikke fikse det.. har prøvd alt og alle råd.. tråden kan stenges og takk for hjelp alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå