Gå til innhold

BK: En myndig persjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med wasco - det er selve øyeblikket og det faktum at det er noe 70 talls aktig over det hele som gjør bildet. Minner meg litt om når far min eksperimenterte med fargefoto og fremkalling i beg av 70 tallet. Omtrent alle bildene hadde et slikt karakteristisk fargestikk.

Bildet minner meg også om øyeblikk hjemmefra hvor alltid Lensmannen staset seg opp i anledninger som 17 mai - den koselige og staute Lensmannen :)

Lenke til kommentar

Enig med wasco - det er selve øyeblikket og det faktum at det er noe 70 talls aktig over det hele som gjør bildet. Minner meg litt om når far min eksperimenterte med fargefoto og fremkalling i beg av 70 tallet. Omtrent alle bildene hadde et slikt karakteristisk fargestikk.Bildet minner meg også om øyeblikk hjemmefra hvor alltid Lensmannen staset seg opp i anledninger som 17 mai - den koselige og staute Lensmannen :)

Takker for kommentarene.

Kvaliteten er ikke den beste, men det er helt riktig scannet fra et eldre dias, snakk om å bli tatt på senga, bilde er fra russetoget på selveste 17 mai der politiet påser at veien er klar. synes selv at bildet av en staselig politimann med en advarende pekefinger ble et bildet som som jeg ellers likte godt, er enig at kvalitet og fargestikk kunne ha hvert bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...