Stigma Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hei, Jeg har behov for en løsning som lar meg ta opp alle video-samtaler jeg har over skype på en automatisk måte (altså at alt bare dumpes inn i en katalog eller noe sånt ettersom det kommer samtaler). Desverre så ser det ikke ut som skype har noen innebygget løsming for dette - så da må jeg vel til med noe tredjeparts system. Som sagt bør det aller helst være noe automatisk som jeg ikke må begynne å sette opp får hver samtale da det blir for klumsete i det lange løp. Kan noen her peke meg i riktig retning på hvilken software jeg skal se etter? gratis-løsninger er best, men om løsningen er god nok så ser jeg ikke bortifra betal-software heller. -Stigma Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hm, interresant problemstilling i grunnen. Kan i utgangspunktet finne 3 opptaksprogrammer, men kan ikke finne at det står oppgitt noe om automatisk opptak ved oppstart av samtale. De jeg finner er bl.a. Vodburner Imcapture Supertintin Nei, forresten jeg tror jeg fant en kandidat: Powergramo Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Er det egentlig lovlig og ta opp alle samtaler da Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Er det egentlig lovlig og ta opp alle samtaler da Din(e) samtalepartnere må være informert - men utover det så er det selvfølgleig lovlig. Det gjelder vel forsovidt når det gjeler alle typer opptak at alle parter må være informert om at det skjer opptak for at det ikke skal være mot loven. I dette tilfellet så vil vi bare bruke det til å auotmatisk dokumentere snutter fra oppveksten til min lille niese som vi holder i fast kontakt med over skype da de ikke bor i samme by. Min tanke var da at da kan vi like godt ta vare på videoen som streames - for sånn som jeg ser på det så er det ofte de dagligdagse tingene som er gøy å se tilbake på om 20 år og ikke bare de "obligatoriske" annledningene som ferier og fødselsdager. geir__hk : takker for flere forslag jeg kan sjekke opp i. Jeg fannt selv noe som het evaer video recorder - men nå har jeg tydeligvis et par forksjellige alternativer å se på, og det er jo bra. Jeg tar fremdeles gjerne imot forslag - spesiellt fra brukere som har direkte erfaring med slik programvare. -Stigma Endret 29. februar 2012 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå