Scubamaster Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) I november 2011 kjøpte jeg en leilighet hvor det i prospektet var nevnt at det medfølger en loftbod på 2,3 kvm, og to kjellerboder på 2,7 og 3,2 kvm. Det viste seg at jeg fikk med en loftbod som tilsvarer mål i prospektet og to skap i kjelleren med plass til sykkelpumpa og et par sko. Etter mye frem og tilbake visste verken megler eller selger hvor disse to bodene i kjelleren var. Har jeg da grunnlag for erstatning for vesentlige mangler? Eller er det mitt eget ansvar å verifisere at dette medfølger? Deretter kommer tilleggsspørsmålet: Er det for sent å klage på dette, over fire måneder senere? Jeg ville jo tro det er et krav til megler/selger å sjekke at det han/hun selger virkelig finnes Mvh Jonas Endret 28. februar 2012 av Scubamaster Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det holder med en tråd. Alle innleggene er flyttet over i den andre. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419647 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg