RAK-foto Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 ...operataket Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Liker at du har fått fram både speilingen og litt av interiøret og "utsikten" mot den andre siden av bygget Det gir en artig effekt og en fin dybde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Henger meg på wasco her! Et av de bedre bildene fra operataket som er presentert her inne dette! Meget bra komp! Godt eksponert! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 super tøft ,fint og orginalt sett,så fra meg hadde dette blitt 6r...smil Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Liker at du har fått fram både speilingen og litt av interiøret og "utsikten" mot den andre siden av bygget Det gir en artig effekt og en fin dybde Henger meg på wasco her! Et av de bedre bildene fra operataket som er presentert her inne dette! Meget bra komp! Godt eksponert! super tøft ,fint og orginalt sett,så fra meg hadde dette blitt 6r...smil Hei alle tre og tusen takk for deres meninger om dette bildet. Ja, Operaen er nesten utømmelig for motiver - det er bare fantasien som stopper. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg