Psytex Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Vel jeg har lyst til å shave håret mitt bak og på sidene og ha piggete hår på toppen av huet, men jeg vet ikke om noen hårprodukter som er bra/sterke nok. Renati fungerer ikke, det er bra i starten, men etter bare en halvtime så begynner alerede håret å legge seg, og er det en varm dag ute tar det ikke lange tiden før renatien ligger på panna og ikke i håret. Hårspray fungerer enda dårligere, siden det er alt for flytende og tar tid før det stivner, så jeg trenger noe som klarer å holde håret oppe når jeg tar det i håret, helst noe som blir stivere eller "sterkere" etter kort tid. og sånt som såpe og lim er uaktuelt. Endret 28. februar 2012 av Psytex Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Hva med Renati rock hard ? Er veldig sterk hold i det produktet. Har det selv, men jeg kjører kort på sidene og litt på toppen. Skikkelig sexy Endret 29. februar 2012 av Charlo Lenke til kommentar
msparco Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Det eneste du trenger er Got 2 be Glued. Den har ekstremt bra hold! Du finner den i din lokale dagligvare butikk. Mener å huske den koster drøye 50-lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå