Kleivis Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Stolpen er vår beste mann så langt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Herlig å endelig ha litt flaks på vår side. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Vi trenger å stå tettere med laget og holde mer på ballen. Vi roter den jo bare bort så fort vi får tak i den og lar de få takle oss ut av rytme nå. Kan fort bli utrivelig i andre om ikke Wenger får vekket gutta. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Mirakel at det står 1-1. Vi fremstår som et adeccoliga lag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Er det virkelig mulig å ha mer uflaks? Jeg kan ikke tro det. Totalt overlegen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Kan ikke fatte at det står 1-1, og ingen av målene kom fra en Liverpoolspiller. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Old Trafford-standard frå Arsenal i første omgang. Heldigvis er Liverpool på langt nær eit like godt lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er jo faen ikke kontakt! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Den lille kontakten som evt. er kommer etter Suarez ligger i lufta på sitt dive. 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Får da inderlig håpe det er Kuyt som skal skyte. Hehe. Gerrard hadde satt den, så ikke ubetydelig at han er skadet. Straffen er klar den, selv om mange idioter her inne sier at det er en dive. Suarez overdriver noe veldig. Dessverre. Arsenal har så latterlig gull og stolpeskytinga vår fortsetter. At vår ene mann som faktisk har vist at han kan score og skape sjanser sitter på benken (nok en gang!) irriterer noe grenseløst. Minimal tro på at vi klarer noe som helst i andreomgang. Arsenal er som regel heldige på Anfield i PL og det er de sikkert i dag også. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er jo faen ikke kontakt! Alle ser at det er en dive. Menn får ikke vondt av det der. Fy faen jeg er lei whininga til fotballspillere, noe som gjelder alle lag. Hva sa dem i studio om situasjonen? Hørte ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 I studio sa dem at det var kontakt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Lurer på om jeg er blitt blind nå eller noe. Synes det ser helt klart ut som om leggene treffer hverandre, men Suarez tar i noe jævlig med en gang kontakten inntreffer. Derfor det kan se ut som om han diver. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er synd han er uspiselig, for i første omgang var suarez ganske god. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvordan ekspertisen kan være så sikre på at det er kontakt skjønner eg bare ikke ut i fra de bildene. Er hvertfall på langt nær så mye kontakt som suarez prøver å påstå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Okei, jeg gir meg. Det var kontakt. Men veldig overspillt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jordan Henderson bør se seg for. For dårlig av han, ser dårlig ut for Arteta, inn kommer sikkert Diaby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå