kloffsk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hold nå den ballen langt vekk fra Hendo da ffs. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Sitter her å svetter. Skummel kamp til nå.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Får da inderlig håpe det er Kuyt som skal skyte. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Sitter her å svetter. Skummel kamp til nå.. Ditto. Vi har et bedre lag på papir, men Liverpool virker å ville det mer. Og der ble det straffe.. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Herregud så pinlig. Endret 3. mars 2012 av kloffsk Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 SZCZESNY!!! FAEN SÅ BRA Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 DIVE!!! Justice. Syke polske jævel i buret, kattelatt! Suarez er så jævlig uspiselig, diver her og der konstant. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Får da inderlig håpe det er Kuyt som skal skyte. Enig. Supert at han fikk ta den! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Rettferdigheten seirer i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 For en ekkel spiller Suarez er! Rettferdigheten seiret heldigvis! 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 DIVE!!! Justice. Syke polske jævel i buret, kattelatt! Suarez er så jævlig uspiselig, diver her og der konstant. Amen. Har en Liverpool kompis som mener at RvP overgår Suarez uten at jeg aldri har skjønt hvorfor. Nå forstår jeg at kompisen min trolig har en feilkobling i knollen! Ellers var det bare en syk syk dobbeltredning av Szczesny! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Er så latterlig rettferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå