Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Robin fuckings Van Persie! Tidenes mancrush! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Nå vet jeg ikke hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Taper spurs så er vi bare 4 poeng bak 3 plass. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Lurer påhbor mye RVP er verdt. Herrebesus for en spiller, for en mann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Liverpools egen feil når de ikke makter å få ballen i mål. Kjipt,ufortjent men sånn kan det gå. *sprette øl* Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Blir overraska om van Persie spiller for Arsenal etter denne sesongen. Ingen annen spiller kan vinne så mange kamper alene for et så begredelig lag. 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Miyiachi starter for Bolton folkens så ikke tru at lørdagen er ferdig enda! 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Fantastisk at Liverpool fremdeles har Dalglish bak roret. Hadde det vært en annen med et annet navn som sto bak de samme resultatene han har gjort hadde han nok fått sparken for lengst. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ufortjent, kjipt, surt, RVP er Arsenal. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Forutenom scoringene så har han vært lite involvert.. Jobben hans er å score mål. Hvis jeg ikke ser han, og han ender opp med to mål, så er det mer en godkjent. Joda, men han kunne vært litt mer møtende når laget ligger bakpå og midtbanen bare kløner.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Alltid mye spam på face etter pool seiere, i dag er det helt stille i fjøset for min del Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Lite saklig å klage på van Persie. Fantastisk spiller. 3 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ble det av han som lurte på om van Persie var på banen igjen? Dobbel jinx? Haha tydeligvis. Uten Szczesny og van Persie i dag hadde vi tapt med god margin. Nå vet jeg ikke hva jeg skal si. I know, I know! LOL! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 RvP... MMMMMMMMMPHF. MMPASG :love: :love: :love: :love: Fuck yeah. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Lite saklig å klage på van Persie. Fantastisk spiller. En nokså ordniær spiller utenfor 30m og inn. Men med en sånn venstrefot og med slike cojones så er det bare å bøye seg i støvet. Persie er alt feks Berbatov ikke er, en vinner. Da var 4.plassen kjørt for Pool, takk for den gooners. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Lite saklig å klage på van Persie. Fantastisk spiller. En nokså ordniær spiller utenfor 30m og inn. Men med en sånn venstrefot og med slike cojones så er det bare å bøye seg i støvet. Persie er alt feks Berbatov ikke er, en vinner. Da var 4.plassen kjørt for Pool, takk for den gooners. Uhm. Van Persie er en meget meget god tilrettelegger. 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Smakte utrolig godt med denne seieren. Ufortjent, men Liverpool kan takke seg selv for at de ikke scorer flere mål. Fikk jo haugevis med store sjanser. Szczesny og van Persie redder oss! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Utrolig ufortjent, men sånn er det. Også morsomt å se hvor utrolig mye dårligere Liverpool ble med Carroll på banen. Jeg lurer på hvor mye Real Madrid kommer til å betale for RvP. Og forresten, Walcott var tilbake i sitt vante seg. Endret 3. mars 2012 av kloffsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Håper Newcastle tar 4.plassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå