Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Skulle tatt brasse der Walcott 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Enig i det, men nå har spillerne begynt å ta igjen. Da smeller det snart skikkelig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Skulle tatt brasse der Walcott Walcott brasse? Klarer jeg virkelig ikke å se for meg.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Diaby ut igjen ja? Ny skade? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det var jo et langt og tillitsvekkende innbytte av Diaby.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Greit nok med Diaby ut. Han er ikke kampklar. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Diaby ut ja. Helt utrolig. Helt FORBANNA utrolig. Forundrer meg ikke om han er langtidsskadet igjen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Skulle tatt brasse der Walcott Walcott brasse? Klarer jeg virkelig ikke å se for meg.. Haha, "kødda" bare, hadde vært artig å se. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Lol, Diaby skadet igjen? Trolig. Mannen er lagd av verdens skjøreste materiale. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Spår en sen Liverpool-scoring Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Fy faen hvor sabla stygg Adam er. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Spår en sen Liverpool-scoring Spår en sen arsenal scoring.. 1-2.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Liverpool får lov av dommer til å hive motspillere i bakken faktisk. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Spår en sen Liverpool-scoring Det er ikkje til å unngå i dag. Og dei har fortent den. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Fy faen hvor sabla stygg Adam er. Når man er styggere enn Spearing og Lucas slått sammen så sier det litt Ellers virker det som om Chamberlain spiller sentralt på midtbanen? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Hvorfor ikke slå over til 4-4-2 og spille Walcott og Chamberlain på sine sedvanlige posisjoner? Wenger altså.. Edit: Chamberlain holder igjen mens Rosicky angriper.. herregud. Hvorfor kaste bort Chamberlain i den posisjonen der Wenger? Dette er bare inkompetent! Edit: Hvordan i helvete klarer Kuyt å unngå gult etter den der? Endret 3. mars 2012 av Stefan_B 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Åtte minutter. Da blir det Liverpool-seier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå