Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 IKKE GULT?! Var ikke Arsenal spiller vettu. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er et gult kort, men knottetaklingen til Spearing ble ikke engang frispark tidligere i dag. Digger det at dommerene er konsekvente. Jeg tok utgangspunkt i linjen Halsey mer eller mindre har fulgt i dag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 På tide at Chamberlain kommer inn. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det er et gult kort, men knottetaklingen til Spearing ble ikke engang frispark tidligere i dag. Digger det at dommerene er konsekvente. Jeg tok utgangspunkt i linjen Halsey mer eller mindre har fulgt i dag. Tror den linja kun ligger for Liverpool sine spillere. Ellers nærmer vi oss 70 minutter. Kanskje på tide å få av Benayoun og Walott? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ingen tvil for meg, Benayoun og Walcott må av for Gervinho og Ox. 2 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 På tide å ta ut Walcott og Benayoun, og bruke Ox + Gervinho til noko fornuftig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Den så jeg gå inn.. argh!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Der skal du legge den i motsatt hjørne Walcott Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 For en pasning av Song til Gibbs! 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Vi får en skade pr.sjanse vi skaper tydeligvis. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 er arsenal spillerne laget av bæsj eller? kom dere opp pyser, ødelegger det lille som er av underholdning Og adam burde hatt gult, brennesle i trynet halsey 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Aaah, nå må vi score snart! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 HVORDAN REDDER REINA DEN? Ballen skifter retning og treffer han i beina... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Benayoun ut for Gervinho. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Diaby er helt ute. Ikke overraskende, men jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ingen tvil for meg, Benayoun og Walcott må av for Gervinho og Ox. One down, one to go. Den bør komme ganske snart. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hvis ikke dommeren begynner å dømme begge veier nå så smeller det utpå her.... Han har mistet kontrollen. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ingen tvil for meg, Benayoun og Walcott må av for Gervinho og Ox. One down, one to go. Den bør komme ganske snart. Kunne også fungert å ta ut Rosicky og slå om til 4-4-2 med Walcott/Gervinho på topp. Hvis ikke dommeren begynner å dømme begge veier nå så smeller det utpå her.... Han har mistet kontrollen. Han har aldri hatt kontrollen. Halsey er en forferdelig dommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå