Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Arsenal

Payung

Anbefalte innlegg

26.gifvs 13.gif

03.03.2012

Liverpool - Arsenal

Premier League

13:45 @ Anfield

Sammenligning defensivt

post-248663-0-19423400-1330463477_thumb.png

Sammenligning offensivt

post-248663-0-14616200-1330463484_thumb.png

Sammenligning distribusjon

post-248663-0-61404500-1330463490_thumb.png

Sammenligning disiplin

post-248663-0-37995900-1330463500_thumb.png

Liverpool har enda til gode å tape hjemme på Anfield i PL, men står likevel med stusselige 4-8-0. Å score på sjansene ser ut til å være et problem.

Skadde:

Lucas, Agger

Usikre:

Gerrard

Bekreftet lag

Reina

Kelly - Carragher - Skrtel - Enrique

Downing - Adam -Spearing - Henderson - Kuyt

Suarez

Arsenal veldig ujevne på bortebane i PL med 5-2-6.

Skadde:

Wilshere, Coquelin, Santos, Mertesacker, Squillaci, Ramsey, Djourou

Usikre:

Vermaelen, Rosicky, van Persie

Bekreftet lag lag

Szczesny

Sagna - Vermaelen - Koscielny - Gibbs

Song

Arteta - Rosicky

Walcott - van Persie - Benayoun

Subs: Fabianski, Jenkinson, Miquel, Diaby, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Chamakh.

De siste 6 kampene mellom Liverpool og Arsenal har endt med 1 seier til Liverpool, 2 uavgjorte og 3 seiere til Arsenal.

Tips: 1-1

Endret av Payung
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakker muligens CL-billettkamp her.

Ser dessverre ut som at både Johnson og Agger er ute med skade nå, da vil jeg se dette laget:

Reina

Kelly - Skrtel - Coates - Enrique

Hendo - Spearing

Kuyt - Gerrard - Suarez

Carroll

Men Carra starter sikkert foran Coates. :roll: Kuyt må i hvert fall starte. Hendo har vist at han kan jobbe en del bakover og Spearing er udiskutabel. Har klokketro på at Kelly leverer stort hvis han får sjansen. Resten er vel 100 % sikre å starte. Eller wth Adam har jo klippekort. Håper i hvert fall på å se litt resolutt offensivt spill. Kutt ned på pasninger og bare angrip når vi har ball og er i overtall. Ikke gjøre som vi alltid gjør at vi legger inn/avslutter etter at motstanderen har kommet i balanse. Dette har ødelagt hele sesongen vår.

Lenke til kommentar

Kuyt er vel sikkerstikk i Big4-kamper. Enig med Hyperios lag, vi MÅ spille Hendo mer sentralt, gjerne i par med Spearing slik at Gerrard kan ligge mer offensivt.

Dessverre ser det ut til at Kenny insisterer på at Hendo kan spille ving, akkurat som Hodgson mente at Meireles kunne spille ving. Ja, jeg mener faktisk at det er samme sak. Hendo har vært bedre de kampene han har spilt sentralt, og det var også der han spilte i Sunderland. Det er ikke som Stevie, som var god som høyreving og så ble blant de beste i verden sentralt.

Det viktigste er å fylle på i boksen når innlegget kommer, som Hyperio sier. Mot Cardiff hadde Downing lassevis med gode innlegg - som aldri traff medspiller fordi det ikke var noen i boksen, men alle sto på 16 meter og klødde seg i ræva. Latterlig dårlig. DET er hovedgrunnen til alle tapte poeng denne sesongen.

Lenke til kommentar

Håper det blir en god kamp, både defensivt og offensivt. Håper Liverpool ikke er like feig som bestandig og starter med 9-0-1 på banen og heller kjører slikt at det faktisk blir interessant for de som ser på.

Føler at jeg bestandig kjeder meg når jeg skjer Liverpool kamper, håper det ikke skjer når kampen spilles.

1-3 til oss!

Utrolig at et så feigt lag som Liverpool har vunnet både FAC (i 06) og nå Carling og dere har vunnet nada i samme tidsrom. Måtte det beste laget vinne på lørdag, og forhåpentligvis ingen dommertabber.

Noe sånt som dette så er jeg rimelig fornøyd.

Reina, Kelly, Skrtel, Carragher, Enrique - Kuyt, Gerrard, Spearing, Bellamy - Carroll, Suarez.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Jeg har hvertfall ikke noe problem med å akseptere at Liverpool ikke lenger hører til Englands 4 beste klubber. Når vi snakker om trofeer, derimot. Historisk sett kan man heller snakke om the Big 3 i antall trofeer - Manchester United (34), Arsenal (25) og Liverpool (33)(regner kun liga, FAcup og ligacup nå). Uten at jeg gidder regne altfor hardt på det, tror jeg Tottenham har fjerde mest engelske trofeer, ikke Chelsea.

Poenget mitt? At "Big4" er et konstruert uttrykk som tar for seg de siste 20 årenes mest suksessfulle klubber i England og slenger på Liverpool fordi vi stort sett ble nr4 og i tillegg har den historien vi har. Personlig kan jeg ikke fordra begrepet.

Lenke til kommentar

Bænkers poengtap her. Pool er ikke noe særlig å skryte av, men de kan forsvare seg og de kan dødballer og det er egentlig optimalt mot oss, øyner et mulig poeng om Chambo får starte her, da han kan annet enn å være enn trussel i bakrommet, noe vi garantert ikke får av Pool som ligger med hele linja si 10 cm fra Reina, så her er Walcott ubrukelig, om vi ikke får en tidlig ledelse og Pool blir mer desperate som kampen går.

Bare ikke kampen blir like kjedelig som kampen på Emirates, og at den ikke blir avgjort av dommerfeil som i den kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...