FOTOrama Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 maisetais Bildet er fjernet. Beskrivelse: maisetais - Feel free til å kommentere bilde Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Håper du tåler en ærlig kommentar/kritikk siden du ber om det Det førstejeg ville gjort her er å forandre på utsnittet. Hunden er plassert midt i bildetm og dette trekker ned. Dessuten har du fått med alt for mye av en intetsigende bakgrunn. Jeg ville gjort et mye tettere utsnitt og plassert hunden litt til høyre i biledflaten. Videre opplever jeg at selve hunden ble litt for mørk. Her kunne du enten brukt en forsiktig blits for å lyse opp hunden og samtidig lagt bakgrunnen ganske mørk. Men da måtte du huske på å bruke en blits som sender ut et par korte lysglimt før selve eksponeringern for å unngå alt for store og lyse puppiller. Lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg