Zeppelin Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har et stor problem. Har kjøpt meg et effektbrett som heter Digitech GNX3. Var inne på musikksjappen i byn i går og kjøpte en midikabel som kunne kobles til joystick porten. Men problemet mitt nå er at denne meldingen kommer: Failed to find a MIDI input device Hva skal jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Synes det mangler litt informasjon her. :wink: Hvilken MIDI Interface bruker du? (SB Live, innebygd, Delta Midiman, etc) Hvilket program bruker du? Hva er det som gir feilmeldingen? Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Er ikke helt sikker på ka interface er, men har i hvertfall en joystick port som er innebygget i hovedkortet, og en kabel som kan kobles til denne. Bruker et program som heter GenUpdater 1.6, som fulgte med effektprossessoren til gitaren. Problemet ligger ikke i programmet tror jeg. Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Det er genupdater som gir feilmeldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå