Gå til innhold

The new iPad - tråden

D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

1. 1. Skal du ha iPad 3?

• Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Kjøpte Apple-TV i dag, og har nå leid min første film fra Apple. Funker superbra, kommer ikke til å bestille HDMI-overgang til nye iPad. Skjermdeling fra iPad2/3 og iPhone4S funker bra. Når jeg bruker Skype på iPhone og kjører skjermdeling til Apple-TV, lagger bilde og lyd litt av og til på TV i forhold til iPhone. Vet ikke om dette skyldes nettverket eller Apple-TVen.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

For dere som har iPad, iPhone eller iPod Touch så vil jeg anbefale spillet "Plague Inc.". Spillet er en simulator som går ut på å lage forskjellige sykdommer, utvikle disse på alle mulige måter (Måter den spres på, hvordan den takler kulde/varme, hvor dødelig den er osv.). Spillet koster 7 kroner og er utrolig fascinerende og spennende. Man starter med en pest, også kan etterhvert utvikle virus, parasitter, nano-virus osv.

Anbefales!

http://itunes.apple....d525818839?mt=8

Lenke til kommentar

For dere som har iPad, iPhone eller iPod Touch så vil jeg anbefale spillet "Plague Inc.". Spillet er en simulator som går ut på å lage forskjellige sykdommer, utvikle disse på alle mulige måter (Måter den spres på, hvordan den takler kulde/varme, hvor dødelig den er osv.). Spillet koster 7 kroner og er utrolig fascinerende og spennende. Man starter med en pest, også kan etterhvert utvikle virus, parasitter, nano-virus osv.

Mange har sikkert spilt nettspillet Pandemic 2, og de er så å si identiske. Mange timer med moro garanteres! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg elsker små, nesten ubetydelige endringer ved iOS-oppdateringer som gjør livet så mye enklere. Safari i iOS 6 fokuserer ikke lenger i søkefeltet når du åpner en ny fane, men i adresselinjen. :D

Men, er det noen med iOS 6 her som har fått Turn by Turn til å virke i Maps?

Lenke til kommentar

Jeg elsker små, nesten ubetydelige endringer ved iOS-oppdateringer som gjør livet så mye enklere. Safari i iOS 6 fokuserer ikke lenger i søkefeltet når du åpner en ny fane, men i adresselinjen. :D

Endelig!

Dette har vært et irritasjonsmoment helt siden jeg kjøpt iPaden.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha tilbake "youtube appen" som var innstalert på paden før siste ios6 oppdatering. Noen som vet om den finnes for nedlasting?

Takk på forhånd

Finnes ikke Youtube app til iPad om du har iOS 6. Du vente på at Google skal lansere det eller nedgradere til iOS 5. Selv har jeg ikke oppdatert padda enda, bare telefonen. Bruker Youtube-appen mye hver dag.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha tilbake "youtube appen" som var innstalert på paden før siste ios6 oppdatering. Noen som vet om den finnes for nedlasting?

Takk på forhånd

Finnes ikke Youtube app til iPad om du har iOS 6. Du vente på at Google skal lansere det eller nedgradere til iOS 5. Selv har jeg ikke oppdatert padda enda, bare telefonen. Bruker Youtube-appen mye hver dag.

Hei å takk for svar

Det har du selvfølgelig rett i, det er bare det at youtubeappen var mer strømlijneformet å tilpasset padda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...