Gå til innhold

The new iPad - tråden

D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

1. 1. Skal du ha iPad 3?

• Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49

Anbefalte innlegg

Jeg bruker airdisplay. Koster 70,- og etter oppdateringen ble den mye mindre laggete. Det jeg bruker den til er å ha photoshop-menyer og tools på skjermen, så jeg slipper å bruke plass på min andre skjerm.

For å se video osv på den blir det litt for laggy : /

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp kjøpt meg en iPad 3, og jeg hadde tenkt til å overfører noen sanger, men når jeg prøver å koble den til iTunes så får jeg opp en melding som sier at det mangler en sammenkoblingføring. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Hei godtfolk

Har akkurat hentet meg en Ipad 3, som er mitt aller første apple produkt...ever. Jeg har satt den på lading uten å ha gjort noe som helst. Er dette riktig måte å gjøre det på?. Bruksanvisning fant jeg ikke.

På expert sa de at itunes var gratis, er det det?

Hvor lenge må den lades første gang, og hvor ser jeg at den er ferdigladet?. Mange sprm fra en uerfaren apple eier-:)

Takk på forhånd

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar

Takk igjen

Så nå at batteriet var på 100%. Lasta ned Real racing 2 HD, å du verden for en grafikk....var jo nesten som Forza4 og GT5.

En ting jeg ikke får til er å avslutte spillet utenom å trykke på home tasten. Samme med Pioneer icontrol appen som jeg heller ikke får til å virke. Jeg får lastet den inn men kommer ikke videre å får til å endre funksjoner

Altså hvordan går jeg tilbake i apper...noen fysisk tast eller?

Endret av Vallhall
Lenke til kommentar

Det er Apple, og det er firkantet og sikkerhet står i høysetet :) Derfor må passordet tastes inn. Når du markerer en mappe/app begynner den å vibrere, og det skala ver en X oppe i hjørnet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det er Apple, og det er firkantet og sikkerhet står i høysetet :) Derfor må passordet tastes inn. Når du markerer en mappe/app begynner den å vibrere, og det skala ver en X oppe i hjørnet.

Takker Mala

Du er en knupp, men det får da være grenser for sikkerhet!.

Som sagt var det mest fordi jeg ville ha den mest oversiktelige å kompetente fjernkontroll til min Pio, å der gjør det virkelig en god figur

Lenke til kommentar

Der var du igjen min gode hjelper-:). Vel det har skjedd en gang før og en gang etter at jeg oppdaterte ios.

Den slo seg altså ikke av etter at jeg la den fra meg, den skal den vel gjøre?. Etter at jeg starta opp og avslutte noen apper så slo den seg av

Lenke til kommentar

Du kan selv velge hvor lang tid det skal ta før skjermen går inn i auto-lock. 2 min, 5, 10, 15 og aldri.

Den slår seg aldri av av seg selv.

Takk for svar

Den har stått på default som er 2 min. Jeg var på butikken en tur istad, og padden var fremdeles på når jeg kom hjem....så auto lock ble ikke gjennomført

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...