Gå til innhold

The new iPad - tråden

D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

1. 1. Skal du ha iPad 3?

• Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du kan vel bruke alternative browsere til sider som krever flash?

Skyfire,Photon Flash, iSwfter etc.

Hvordan håndterer disse flash innhold?

Skyfire er den som ligner mest på safari. Den funker bra til avspilling av flash video. Men den funker ikke på f.eks unibet livebetting, flash basert spill osv.

iSwifter er træg, men spiller av alt av flash(hvertfall det jeg har prøvd til nå). Spill går fint, selv om noen spill går trægt de også..

Lenke til kommentar

Vurderer å bytte inn min iPad 2 mot en iPad 3, men aner ikke hvilken størrelse jeg burde velge.

Har 16gb nå, har hatt den i ca en uke og plassen er ikke noe problem, enda.

Men er det verdt de ekstra 800 for 16gb ekstra?

Blir vel hovedsakelig brukt til spill, tidsfordriv osv, lite seriøse ting enda.

Sliter også veldig med at programmer lukker seg automatisk, vil dette bli bedre på iPad 3?

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at når jeg oppe en fane hvor jeg spiller av musikk(live fra mtv.com feks) også når jeg skal bytte til en annen fane hvor jeg leser noe feks så stopper avspillingen.. Men hvis jeg dobbelt trykker på hjem knappen og trykker play derfra så spiller den av musikken igjen... Veldig irriterende å måtte dobbelt trykke hjem knappen hver gang!!!

Apple - fix it!!

Lenke til kommentar

Mitt første nettbrett. Aldri hatt padde før, men fikk den nye padda i 40 års gave. Aldri likt eller vært opptatt av Apple produkter før, men forelsket meg helt i padda fra dag 1. Nytelse i bruk, seigt batteri som varer og varer og lynrask til alt - :new_woot: . Bruker den til alt, og har nesten ikke brukt PC'en etter padda kom. :grin2:

Lenke til kommentar

Kjøpte iPad og er kjempefornøyd. Kjøpe den egentlig i påvente av asus transformer infinity, men tror jeg beholder pad'n. Det som er dumt med iPad er alt ekstra utstyret som trengs. For å koble til kamera, hdmi og forskjellige ting. Ikke er det sd leser heller.

Lenke til kommentar

Noe jeg savner i AppStore er muligheten til å legge apper i favoritter så man senere kan kjøpe de(n)

Finnes det en brukbar måte å gjøre dette uten å måtte skrive ned navnet i notater eller lignende?

Lenke til kommentar

Synkronisering av bilder via iTunes til den nye iPad-en har vist seg problematisk for mange, meg selv inkludert. Ved synkronisering utelates til en hver tid en betydelig mengde bilder fra å bli overført, eq særskilt høyoppløselige bilder. Jeg byttet ut min gamle iPad 2 nettopp for å kunne vise høyoppløselig innhold på den nye iPad-ens Retina-skjerm, og når nå høyoppløselig innhold særlig rammes av feilen er situasjonen ekstra irriterende. Bare på Apples eget forum er det mange og lange diskusjonstråder om problemet, og det er ikke særlig tvilsomt at det rammer en forholdsvis stor brukergruppe. Se i den forbindelse blant annet:

https://discussions.apple.com/thread/3812127?start=120&tstart=0

https://discussions.apple.com/thread/3812013?start=180&tstart=0

Apples kundestøtte forholder seg så tause at det grenser nært til det arrogante. Enkelte brukere på Apples forum har ved egeninnsats lykkes i å komme frem til workarounds, men disse løsningene virker på langt nær for alle. Apples slagord "it just works" er ikke akkurat treffende, gitt.

Er det noen av dere som sliter med samme synkroniseringstrøbbel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...