Gå til innhold

The new iPad - tråden

D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

1. 1. Skal du ha iPad 3?

• Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kjøpt ifra Apple-siden ved release før, er det sånn at man reserverer en vare så man rekker å kjøpe skins ogsånt i tillegg, eller må man bare kjappe seg som fanden selv å bestille?

Har du reservert har du god tid til å kjøpe masse ekstra stæsj :)

Når noe Apple-ting kommer ut, pleier det å være gode køer de fleste steder, er du tidlig ute har du god sjangs for å få deg en iPad. Hvis du ikke får på det stedet du tenkte deg, er det bare til å ringe til de andre butikkene og høre om de har noen på lager som ikke er reservert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, får ikke ut å stått i no kø pga jobb.

Noen som tror det er mulighet for å skaffe seg en ipad i 10-11 tia i Trondheim eller er håpet bortkasta? :p

Jeg tror ikke folk skal være så redde. Det er mange i den første forsendelsen til Norge, og ny forsyning kommer faktisk mandag/tirsdag.

No worries! :)

Lenke til kommentar

Bah, får ikke ut å stått i no kø pga jobb.

Noen som tror det er mulighet for å skaffe seg en ipad i 10-11 tia i Trondheim eller er håpet bortkasta? :p

Jeg tror ikke folk skal være så redde. Det er mange i den første forsendelsen til Norge, og ny forsyning kommer faktisk mandag/tirsdag.

No worries! :)

Takk for den iMono :)

Lenke til kommentar

I USA hjalp det ikke å komme flere timer etterpå. Selv etter lansering (iPad 1). Var vel dagen etterpå (eller samme dag), og ringte til 4 forskjellige Apple butikker i Florida, men neida. Alle utsolgt for 16GB og var vel 1 eller 2 som hadde par 64GB igjen

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Ser ikke sånn ut, og uaktuelt å vente 3-7 dager på leveringstid.

Da blir det eplehuset i trondheim i 5-6 tida isteden!

Go black or not go black, thats the question.

Jeg hadde svart ipad 1, og hvit ipad 2. Har kommet til den konklusjonen at den hvit ikke er helt hvit, men litt kremete. Den gjør seg veldig godt hvis du skal bruke den til surfing etc, da det som regel er lyse sider, og gjør seg godt med den hvite rammen. Dog ser det rart når den er avslått og med film.

Dog vises ikke riper noe godt på den hvite (på kantene).

Allikevel, går jeg for svart i år, litt pga samboer skal ha en hvit, og litt på grunn av at jeg ikke syntes den hvite var så fin. Jeg syntes egentlig den svarte ser mer "eksklusiv" ut.

Lenke til kommentar

Håper at ingen har tenkt å gå for LTE versjonen, for den vil ikke fungere i Norge :)

Kommer en ny modell med lte som støtter norsk 4G nett seinere, når er ukjent.

Dette er foreløpig bare rykter, hvis du ikke har noen sikre kilder? Uansett vil 3G holde lenge for vanlig surfing etc, så fremt man ikke skal streame.

Lenke til kommentar

Det mest imponerende når Apple slipper ut et oppgradert produkt er hvordan de får folk til å oppføre seg som gale for å få det før de fleste andre. Kjempesmart å ikke ha nok til alle som vil kjøpe.

Selv klarer jeg meg godt med min "gamle" iPad 1.

Lenke til kommentar

Det at det kommer en ny versjon, var bare noe en telenor fyr sa. Han vet ikke mer enn oss når det kommer til apple produkter, så det er bare rykter.

Uansett, så bryr jeg meg ikke så veldig, For å bruke 4G, må du bo i en storby og ganske så sentralt. Til neste år dog, kan det være en annen situasjon, og da forhåpentligvis støtter det også frekvensene her i Norge.

Jeg bruker bare 3G tilkoblingen min på tlf og deler den til min iPad når jeg trenger nett på iPaden, siden jeg allerede har fri databruk på tlf, er det den beste løsningen for meg.

Da er natta, og når jeg står opp i morra, blir det forhåpentligvis en iPad på meg.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...