Gå til innhold

The new iPad - tråden

D02

Blir det kjøp?  

294 stemmer

1. 1. Skal du ha iPad 3?

• Ja :)
      102
    • Nei
      143
    • Er ikke sikker
      49

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke kjøpt ifra Apple-siden ved release før, er det sånn at man reserverer en vare så man rekker å kjøpe skins ogsånt i tillegg, eller må man bare kjappe seg som fanden selv å bestille?

Endret av privinius
Lenke til kommentar

Tja, si det du. Om Elkjøp lar deg bruke "Collect@store" med en fastsatt dato for når den kan hentes, så kan det jo hende du vil komme bedre ut enn Apple. Hvorfor ikke ta turen i de tidligere morgentimene? :)

Bor 3 timer unna nærmeste butikk som får den inn så lite aktuelt det. Trur jeg satser på å bestille på elkjøp i kveld.

Lenke til kommentar

Noen som vet (har snakket med elkjøp i trondheim) hvor mange de får inn i morgen, usikker på om jeg skal satse på eplehuset i byen. Eller elkjøp på lade eller tiller.

Hmm, skal ikke være lett. Vet heller ikke hvor lenge før de åpner jeg bør være der å stå i kø.

Forresten, fant denne videon som folk bør teste for å se skjermekvaliten på deres nye iPad. Den er komprimert, men ser allikevel fantastisk ut. Fant den på et forum og folk som testet den ble blown away.

http://vimeo.com/38591304

Fant også noen utrolige fine wallpapers her (2048x2048)

http://fiftyfootshad...19/retina-ipad/

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Da er det bekreftet fra Eplehuset:

http://www.eplehuset...ag-23-mars.aspx

Sees i Trondheim i natt i femtiden. Heidå!!

EDIT: T- 15 hours!

Jeg sa og at jeg skulle møte i 5 tida, etter at han på eplehuset sa jeg burde være der halv 7. Da lo han bare, og sa jeg burde ta med meg termos, men jeg utelater ikke noe til tilfeldighetene.

9 timer igjen!

Er forresten veldig glad for de gode prisene på iPad, er jo billigere enn mange android alternativer, og det er bra. Så apple er ikke dyrest på alt, bare nesten :o

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Noen som har noen ambefallinger til apps eller andre ting nå som iPaden er nær?

Skal hente min rundt 8 tiden i morgen og hadde vært greit å hatt noe å prøve den med (ikke det at jeg har mangel på ting å teste ut, men greit å høre hva andre tenker/skal teste når de får den i honda :p )

Lenke til kommentar

Her er liste over alle Elkjøp butikker som har den inne i morra.

http://www.elkjop.no...SZ/den-nye-ipad

Kan også bestille kl 00:00 i natt. Lurer på om jeg skal bestille på elkjøp eller på apple.

står det noe sted hva det skal koste hos elkjøp?

Tipper de ligger på rundt det samme som Apple.no.

Fant også noen fantastiske wallpapers her :)

Takk for linken, likte veldig godt de trefarga mot slutten av den forumsida :)

Noen som har noen ambefallinger til apps eller andre ting nå som iPaden er nær?

Skal hente min rundt 8 tiden i morgen og hadde vært greit å hatt noe å prøve den med (ikke det at jeg har mangel på ting å teste ut, men greit å høre hva andre tenker/skal teste når de får den i honda )

For tekst ville jeg anbefalt ibooks og laste ned gratis sample.

Eller en eller annen oppdatert tekst app.

For eksempel pulse reader. Den er gratis. Også har du flipboard. To veldige gode apper til å legge til rss feeds fra fks engadet/the verge etc. Begge er oppdatert til med retina artwork etc.

For spill, ville jeg tested følgende, etter hva du selv liker, real racing 2 hd, modern combat 3, infinity blade.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hvis noen av dere er Bergensbaserte kan jeg i alle fall bekrefte at Elkjøp Giganten Fana allerede har fått inn en god del iPad-er. (Overraskende mange faktisk.)

Vi har flest svarte uten 3G, men plenty av de andre modellene også.

Du kunne ikke utdype litt mer, hvis du kan svare på det, så kan det gi meg en pekepinn på hva fks elkjøp stormarked har fått inn her i trondheim.

Snakker vi 10-20-100? :)

Virker som at Apple har langt flere iPad klare i år enn i fjor, og det er bra.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Rundt 20 av 16 GB WIFI sort mener jeg å huske da jeg sjekket på jobb i dag. Og så litt mindre av alle de modellene.

EDIT: Irriterende at Apple-representanten som skulle sette opp utstillingsmodell først kom på kvelden, etter at jeg hadde gått hjem for dagen.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...